Makhina’s Blog

>2.Eliina shawl

Posted on: Şubat 16, 2010

>

Bu şalı daha önce bir arkadaşıma örmüştüm,şimdi kendime ördüm.Daha önce ördüğüm burada
İpim alize angora
renk no:17
şiş no:3,5

15 Yanıt to ">2.Eliina shawl"

>süper birşey bu.. ellerine sağlık

>canim harikasin rengine bayildim cok güzel omus ellerine saglik güzel günlerde kullanman dilegiyle öpüyorum

>Bayıldım ben bu şala.Yapmak isterim ama biraz zor gibi geldi gözüme.Ellerine sağlık sevgiler🙂

>rengide çok güzelmiş eline sağlık iyi günlerde kullan arkadaşım.

>Harika bir şal olmuş canım, özellikle rengine bayıldım. İyi günlerde sağlıkla kullanırsın inşallah.

>elinize sağlık.çok beğendim.heleki rengi süper

>Çok hoş olmuş gerçekten… ellerinize sağlık.

>Canım bloguma uğrayabilirmisin lütfen, sana bir ödülüm var. Sevgilerrr.

>merhabalar.yine çok şık olmuş.ellerine sağlık

>ELLERİNİZE SAĞLIK RENGİ DE KENDİ DE ÇOK GÜZEL OLMUŞ.YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR.AEOLİAN ŞALIN YAYINLANAN YAPILIŞ ŞEMALARINI NASIL TAKİP EDECEĞİMİ ÇÖZEMEDİM.ORTA KISMI ÖRDÜM BAKIP DURUYORUM SONRA HANGİ SIRA İLE ÖRÜLECEK BANA YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.

>ne kadar hoş olmuş,ellerine saĞLIK

>gunaydın ıyı gunlerde kullanın çok şık ve zarıf olmuş

>merhaba arkadaşım,bloğumda dülün var alırmısın?…sevgiler..

>Merhaba arkadaş, ben gelip sevgi, saygılarımla, tebrikler, her zaman çok güzel şeyler var.http://agulhaetricot.blogspot.comhttp://agulhaetricot.comhttp://titacarre.elo7.com.br

>bekliyoruz:)http://hilaltimur.blogspot.com/2010/12/konyadaki-bloggerlarin-bulusmasi.html

Bir Cevap Yazın

Şubat 2010
P S Ç P C C P
« Oca   Oca »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,784 hits
