Makhina’s Blog

>Pinwheel Sweater for Children (pas pas hirka)

Posted on: Şubat 1, 2010

>

Kızımın paspas hırkası (babaannesi öyle diyor.)örülme tarzı hakikaten paspas örer gibi : ))cok sık bir hırka oldu ama kızımın üzerinde resimleyemedim,ikna  edersem üzerinde de resimleyeceğim.
orjinal model burada 
kullandığım ip :Nako pırlanta
şişler:3,5 numaralı corap şişleri ve 3,5 numara misinalı şiş
yapımını yine anlatamıyorum ama 8 ilmekle başlayıp her dilimde artıdınız mı hırka oluşuyor zaten :)2,3,4 yaşa uygun oldu

14 Yanıt to ">Pinwheel Sweater for Children (pas pas hirka)"

>maralim buda süper olmus harikasin ellerine saglik prenses güzel günlerde giyinsin

>Çok beğendim elinize sağlık:)

>harika olmuş canım eline sağlık fıstığında iyi günlerde giysin inş.

>Bunları heryerde görüyordum birkaç yıldır yapabilr miyim acaba, küçük yaramazı yakalayın fotoğraflayın bence, ellerinize sağlık

>ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN; SEVGİLİ ARKADAŞLAR düşbahcesi.blogspot.com ve pembetatlar.blogspot.com TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN HEDİYEŞLE ETKİNLİĞİNE SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ DAVET EDİYORUZ…1 ŞUBAT 2010- 28 ŞUBAT 2010 TARİHLERİ ARASINDA ORTAK BLOGUMUZ OLAN pembedüşbahcesi.blogspot.com 'DA BAŞLATACAĞIMIZ ETKİNLİĞİMİZDE BİZİ YALNIZ BIRAKMAZSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ… HAYDİ ARKADAŞLAR HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM… DETAYLI BİLGİ İÇİN:pembedüşbahcesi.blogspot.com adresine uğramanız rica olunur…

>Lindo, felicidades..!!

>Olá,lindo trabalho,as cores ficaram ótimas…bjs

>sewgili maral ablacımbenim gibi çorap şişi ile örmeyi bilmeyenler misinalı şişle örebilir miahh bir de kol kısmını acıcık söyleyiverseydin tam süper olacaktısewgilerpelin:)

>Bencede çok güzel olmuş bu hırka. Renklerde çok uyumlu, iyi günlerde giysin fıstık.

>Pelinciğim bu hırka hiç dikişsiz örülüyor canım,kollarıda corap şişiyle örülüyor,dilersen 2 şişle dikişlide örebilirsin.ben kol kısmında kızıma ölçtüm sonra kola başladım.kollar arası 2 dilim var.

>selam ablacım ben siteni ne zaman açsam yeni bir şeyle karşılaşıyorum maşallahın var ellerine sağlık güle güle giysin cadı kız,sevgiler….

>harika olmuş ellerine sağlık tatlı kızımız iyi günlerde kullansın

>Merhaba, ben de, genel olarak ilgili el sanatları, çeşitli yemek tarifleri, beijokas ile benim blog ziyaret blogunuzun bütün olarak her zaman çok güzel aşkhttp://agulhaetricot.comhttp://agulhaetricot.blogspot.comhttp://titacarre.elo7.com.br

>sevgili arkadaşim paspas hırkaya bayıldım çok güzel olmuş ellerine saglık .

Bir Cevap Yazın

Şubat 2010
P S Ç P C C P
« Oca   Oca »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,784 hits
