Makhina’s Blog

>İgne oyası havlu kenarlari

Posted on: Ocak 4, 2010

>Geçenlerde komşumuz gelin aldı.Burada hala bir çok gelin çeyiz serer,ben seviyorum.Adetlerimiz kaybolmuyor ne güzel.
Bende meraklıyım ya elişine çeyize bakmya gittik,resim çekebilir miyim dedim,sağolsun izin verdi.Bende sizlere sunuyorum.Tüm havluları iğne oyasıydı,annesi marifetliymiş gelin hanımın.

Bu da gelin çarşafı
Bu arada sayfamı ziyarete gelen herkese çok teşekkür ediyorum,sayenizde pagerank 4’e çıkmış.

17 Yanıt to ">İgne oyası havlu kenarlari"

>süper ya bunlarr…

>selam ablacım nasılsın?çok güzel modeller sahibi güle güle kullansın inş.çocuklar nasıl bu arada benim için öp onları özellikle o cadı kızı:))

>Abooo.bunlr ne böyle.şimdi benim yaptığom da iş mi diyesim geldi.alttaki danteli daha deteylı alabilseydin ne iyi olurdu…

>Resmi büyütünce anlaşılır oldu sanırım.

>gelip gelip baktım valla .hepsi birbirinden güzel.güle güle kullanılsın.

>Sevgili Elzemhobby çarsaf kenarları kategorisinde aynı örnek daha net bir şekilde olacaktı.

>havlu kenarları çok güzel ama daha anlaşılr biçimde resmini çekerseniz çok sevinirim.lütfen kırmayın beni şimdiden teşekkürler.ayrıca yapanın eline sağlık

>bu çeyizin sahibine gittiğimde çekerim ama dilersen,bu örneklerin bir çoğu havlu kenarları etiketinde yakın çekim resimleri var bakabilirsin.http://makhina.blogspot.com/search/label/havlu%20kenarlar%C4%B1

>canım arkadaşım kendi gibi çevreside maharetli becerikli ellerine saglık komşunun gelinin ellerine saglık sanada bu güzel modelleri bizimle paylaştıgın için teşekkürler.

>bayıldım havulara, aman annem görmesin:) Bazı modellerden annem banada yapmıştı.Buluşmayıda kaçırdığınıza üzülmeyin bir daha ki sefere sizide bekleriz aramıza! öpüyorum

>Hola:La calidad de tu blog ha llamado nuestra atención.Estaríamos encantados de que lo añadieras en creatiblogs.com para poder indexarla.Creatiblogs reúne las mejores webs de creación artística de la Red.Para participar en Creatiblogs, entra en http://es.creatiblogs.com/?obj=front&action=site_ajout_form o entra en http://es.creatiblogs.com y pincha en "Añade tu blog / web" en el menú superior.Vincentcreatiblogs.com

>canımın içi ne haber hepsi çok güzelmiş bunların yapanların eline sağlık.seninde tabiiii ilettin bizlere demi.maralım çpkkk öptüm

>hepsi birbirinden güzel bayıldım valla.güzel günlerde kullanılsın inşallah.

>sayfamda dostluk bildirimin var alırsan beni mutlu edersin canım.sevgiler.

>lütfen bu havlu kenarlarinin yakin cekimlerini sayfaniza tekrar koyabilirmisiniz tesekkürler canpelin

>Canpelin,bu havlu kenarlarının bazıları havlu kenarları kategorisinde olacak havluların sahibine gittiğimde hepsini tek tek ceker eklerim

>bende tek tek cekimlerini istiyorum ya çok güzel hepsi tek güzel örnekler sende diyebilirim.

Bir Cevap Yazın

Ocak 2010
P S Ç P C C P
« Ara   Şub »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Popüler Yazılar

Blog Stats

  • 185,696 hits
