Makhina’s Blog

>Blogger Yazarları Buluşma Etkinliği Konya Ayağı

Posted on: Ocak 3, 2010

>Konya’da birçok blogcu arkadaşımız var,birbirinden özenli ve güzel emeklerini yayınladıkları bloglarında samimi dostluklar da kurulmuş ee şimdi vakit tanışma zamanı

Buluşma 09.01.2010 (cumartesi) günü yapılacaktır. Katılmak isteyenler bu http://yetenek-sizin.blogspot.com/2009/12/blogger-yazarlar-bulusma-etkinligi.html adrese veya bu http://gonuldenele.blogspot.com/2009/12/konya-bulusmas.html adrese bir tık..
Hadi Konyalı Blogger yazarları tanışma zamanı

3 Yanıt to ">Blogger Yazarları Buluşma Etkinliği Konya Ayağı"

>ask olsuuuuun, ben Hollandaya dondukten sonrami ayarladiniz bulusmayiii :(((( cok isterdim. Konyada olsaydim hala, kesin gelirdim,kesiiin

>Gelin ayşem:)organizasyonu ben yapmadım.Blogunu okuyamıyorum ki,nerdesin napıyorsun bilmiyorum ki..Sen hollanda'dan dön bir de senle yaparız.Sen hollandanın keyfini çıkar,anne baba sıcaklığında dinlen eğlen,asude ile tadını çıkar,sevgiler ayşem:)

>İyi günler!Bloglar Yarışıyor ile blogunuzla şöhret sahibi olmaya, ödüller kazanmaya hazır mısınız? Bu yılda sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası yarışmamızı düzenliyoruz. Başvurlarımız 30 Ağustos'a kadar devam edecektir. Detaylı bilgiyi Web Sitemizden öğrenebilirsiniz.Teşekkürler!Web: http://www.bloglaryarisiyor.comMail: info@bloglaryarisiyor.comTelefon: (0)532 3202020

Bir Cevap Yazın

Ocak 2010
P S Ç P C C P
« Ara   Şub »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,874 hits
