Makhina’s Blog

>İshbel Shawl

Posted on: Aralık 25, 2009

>

                                  

Çok sevdiğim bir arkadaşıma hediye ördüğüm İshbel şal,örmesi çok zevkliydi en kısa zamanda kendime de örmek istiyorum.
ipim Alize bahar ,renk bordo 4.yumaktan son 4-5 sırasını ördüm.
Modeli buradaki güzel  bayan tasarlamış ve desenin açıklaması satılıyor,o yüzden açıklama yapamıyorum.
Beğendiyseniz satın alıp örebilirsiniz.Hayırlı Cumalar hepinize

16 Yanıt to ">İshbel Shawl"

>harika olmuş bu çok zarif ellerinize sağlık

>Canımcım,Ishbelin şahane olmuş,ozellikle rengine bayıldım.Azıttın sen azıttın .Bak şimdi gıcık oldum sana,saçımı başımı yoluyorum :-))

>rengide çok güzelmiş eline sağlık arkadaşım arkadaşın iyi günlerde kullansın.

>Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık, renginide çok beğendim. Arkadaşın çok şanslıymış.

>harika olmuş,alttan mı başlanıyor bu şallar.ah açıklasaydınız ne iyi olurdu gelinime örmek istiyordum.

>Orgucu oyuncakcıninem:)Düz örgü kısmından başlanıyor,açıklamayı paylaşmayı çok isterdim ama ücretli model,patentli,yasak yani..

>Katya sen olmasan bu şalın yanından bile geçemezdim canım

>anlıyorum hiç merak etme bu kadar bilgi bile yeterli teşekkür ederim.

>çok zarif olmuş.rengide çok şık.ellerine sağlık.şanslı arkadaşın güle güle kullansın.sevgiler

>ah ahh canım görmüştüm yorum yazmıştım yine yazdım şimdi hepsinin altına kaldır diye bıktım artık yazılarıyla beraber kopyalayıp koyuyolar bir resim koyarsın linkimi vererisin o zanman ne isterse koysun hepsini kopyalamak ayıp yaa ememğime yazık otur ör koy o zaman o kadar resim çekip eklemekle ben uğraşıyorum ama anlamıyolar hazıra konmak kolay bunlar yüzünden yapılış aşamalarını çekmicem en sonunda

>bidenemmmmm.maralım urfalıda bişeymi konyalı halletmiş baksana esklerden kim kalmış makhina tek geçmiş.süpersin.biz çok iyiyiz.nette bi gelip bi gidiyo anlıyacağın.melis büyüdü deyzesi.melissadan ne haber koşturuyordur seni.oğlan okula başladımı busene öptüm ikisinide.canım benim niyetim yok dönmeye netimde öyle sağlıklı bişey değil.model çok belki resimleri sana yollarım sen yayınlarsın tmmı.melek kardeşim öptüm çok.gene gelirim.by sibel

>çok şık bir şal olmuş canım,eline sağlık.yeni yılın kutlu olsun.sevgiler

>canımın içi selam.iyi ediyon ziyaretçin çok senin ilgilen blogunla emeğin hiç olmasın.benim netim güvenli değil ondan.altın örgüye üye olmak istedim burda bi komşumun bebeği olacak arzuda/göznuru çok hoş bi tulum yapmış ondan yapacaktım açıklaması orda varmış.olamadım kabul etmiyo.kesin öncedel omuşumda şifreyi falan hatırlamıyorum.evt kızlar büyüdü.melis gitmiyo daha anaokuluna.4 yaşında elifte gelin olacak yaşa değilde boya geldi mşlh beni geçmiş teyzesi.lojmandayız.işte memnunum burdan hem güvenli temiz.tigem olduğu için ormanlık alan.komşularda iyi annemde diğer ablamların yanına taşındı.ben gidince yanlız kaldığı için.işte böyle maralım.yine gelirim canıma uğramaya .öp çak tatlı arkadaşım.o çin prof benden taraf öp

>Canım arkadaşım yeni yılını kutlarım saglık mutluluk ve istedigin gibi bir yıl geçirmeni dilerim .Safiyece

>canım öncelikle ellerine sağlık olsun. çok şık olmuş.buluşmaya gelirsen çok seviniriz inanki.Kızınıda getir bırakamazsan. link istemişsin koduda yazayım.Go to ImageShack® to Create your own Slideshowgeleceğin kesinleşirse yorum bırak olurmu?saat ve yer bildireyim.sevgiler iyi yıllar

>çok güzel olmuş canım.bayıldım valla.senin ördüğün şalların üstüne yok bence.ellerine sağlık.huzur ve sağlık dolu bir yıl diliyorum.

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Aralık 2009
P S Ç P C C P
« Kas   Oca »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Popüler Yazılar

Blog Stats

  • 185,696 hits
%d blogcu bunu beğendi: