Makhina’s Blog

>Kirmizi’li Sal

Posted on: Aralık 1, 2009

>

Merhabalar umarım bayramınız güzel geçmiştir.Mayıs ayında başlamışım bu şala nihayet bitirebildim.Daha önce burada nasıl yaptığımı resimlemiştim.
İpim:Alize angora simli-kırmızı
tığ: 6 numara

saçaklarıyla beraber 3,5  yumak kullandım.Bu tip fıstıklı şallarda en sevdiğim özellik puf puf olması ve sıcak tutması.

6 Yanıt to ">Kirmizi’li Sal"

>canım şalın kırmızı kırmızı harika görünüyor eline sağlık iyi günlerde kullan.

>ellerine sağlık arkadaşım iyi günlerinde kullan kırmızı ve siyah her zaman kulalanmaktan zevk aldıgım renkler bayıldım harika olmuş sevgiler

>valla rangide kendide harika duruyor bayıldım buna ellerine sağlık

>ellerine sağlık.şalın çok şık olmuş.benimde uzun zamandır bitiremediğim işlerim var.bakalım ne zaman bitecek.sevgiler

>ellerine sağlık.şalın çok şık olmuş.benimde uzun zamandır bitiremediğim işlerim var.bakalım ne zaman bitecek.sevgiler

>sağlık problemlerim nedeniyle ne zamandır ziyaretlerimi aksatmıştım.Güzel dilekler içeren yorumunuz için çok teşekkür ederim arkadaşım.

Bir Cevap Yazın

Aralık 2009
P S Ç P C C P
« Kas   Oca »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Popüler Yazılar

Blog Stats

  • 185,696 hits
