Makhina’s Blog

>Eliina Shawl

Posted on: Kasım 17, 2009

>

Son günlerde şişle yapılan bu tarz şalları örmeyi  seviyorum, bunu da Altinorgu forumundan bir arkadaşım için ördüm.Modelin orjinal adresi ve şemaları burada.

9 Yanıt to ">Eliina Shawl"

>ellerıne saglık sahane olmus maralaım bende begenıyorum salları ama kullanımıyorum :(( nene ısı gıbı gelıyooo yada aleleacele bısı yapcaksam omzumdan dusuyo ondan galıba:P ben beceremıyorum kullanmasını😛

>Arkadaşım sen bu güdişle şal koleksiyonu yapmayı düşünüyosun galiba harika bir şal ellerine saglık sahibi güzel günlerde kullansın. Ya arkadaşım benim blogcuda sürekli reklam senin blogcuyu açtım aynı bendemi sorun var diye bir kaç arkadaşa gool den girdim aynı hey allah neyse düzelir belki Hepimize kolay gelsin.

>Yine çok güzel bir şal örmüşsün arkadaşım, çok şık duruyor ellerine sağlık.

>eline sağlık arkadaşım sahibide iyi günlerde kullansın.

>yine çok zarif bir şal örmüşsün.ellerine sağlık.sevgiler

>selam ablacım ,özlemişim resim yüklemeyi:))ama baya bir zorlandım herşeyi unutmuşum bu arada model çok farklı,hayırlı akşamlar:))

>canım bu şallara bayılıyorum ellerine sağlık harika olmuş meralim yakışıklı oğluş seviyormu okulu oyun hikaye derken inş.mutludur şirinleri ve seni öptüm sevgiler

>Ellerine sağlık canım şal harika olmuş.

>Arkadasim bu sali kacilmekle basladin zahmet olmassa bir anlativer salin da cok guzel olmus iyigunlerde kullan.ferda

Bir Cevap Yazın

Kasım 2009
P S Ç P C C P
« Eki   Ara »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,784 hits
