Makhina’s Blog

>Bebek babeti

Posted on: Ekim 26, 2009

>

Daha önce burada örmüştüm bu model’den şimdi eda bebeğe hediye ördüm.

11 Yanıt to ">Bebek babeti"

>yorum yazar mısın :)YAZARIM :))))))) BACIM :))))HERZAMANKI GIBI COK SIK OLMUS YINEEE BU EDA BEBE KIM CANIMMM :)) KEYIFLE GIYSIN BEBECIK🙂

>çok güzel,çok şeker olmuş.elinize sağlık

>çok güzel olmuş.ellerine sağlık

>:)) ınsallah darı benım bebecıklere orersın teyzesı hayırlı ugurlu olsun yegenın benımde erkek yegenım oldu bu gun 40 cıktı :))

>selam ben geldim …edeaca30 un bloğunda gördümde geldim …bu atkımodelini çıkarmak için sık sık gelicem ..teşekkürler ..not.bende çaya beklerim ;))

>çok cici olmuşlar bunları gördükçe insan bir bebek sahibi daha olmak istiyor :))

>canım arkadaşım nerelerdesin dökdürmüşsün modelleri ellerine saglık çayını al gel börekler tatlılar yaptım sana arkadaşım cx su kapatmışsın açmıyacakmısın bir daha inşalla açarsın bu arada çocuklar nasıl benim için öpwww.safiyece.blogcu.com

>selam canım,patikler harıka olmuş ellerine sağlık….güzel bir hafta sonu geçirmeni dilerim..sevgiler…Sevilay

>Seragun önderliğinde düzenlenen Eskileri Yenileme Etkinliği Kasım/2009 evsahipliğini ben yapıyorum arkadaşlar.Çalışmalarınızı sayfalarınızda yayınlayınca bana yorum yada cbox yoluyla haber verin lütfen.Hemen gelir alırım.Etkinliğimize herkes davetlidir.Blogu olmayan misafirlerimde çalışmalarını sergilemek isterlerse bana mavis62@gmail.com'dan ulaşabilirler. Ayrıca http://mavis62.blogspot.com/ adresimdende bana ulaşabilirsiniz.Bana ulaşan arkadaşlarımın çalışmalarını hemen yayınlamaya başlıyacağım.

>s.a.hayırlı geceler maralcım,ellerine sağlık.sen yeni foruma hangi rumuzla kaydoldun canım.aklıma takıldı,çünkü orda olmasan beni tanıyamazdın.a.e.o.

>s.a.hayırlı geceler maralcım,ellerine sağlık.sen yeni foruma hangi rumuzla kaydoldun canım.aklıma takıldı,çünkü orda olmasan beni tanıyamazdın.a.e.o.

Bir Cevap Yazın

Ekim 2009
P S Ç P C C P
« Eyl   Kas »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,874 hits
