Makhina’s Blog

>Aeolian shawl

Posted on: Eylül 10, 2009

>

en nihayetinde bitirebildiğim aeolian shawl,Altınorgu forumunda birlikte ördüğümüz bir modeldi.Model zevkli ve hoş örümü de kolay,benim tek sıkıntım boncuklardı.11 dize boncuk kullandım ve onları dantel tığı ile ilmeğe geçirmek beni biraz sıkıntıya soktu.
Şal bittiğinde soğuk suda 30 dakika beklettim,sonra suyu süzülünce havlu arasında biraz bekletip resimdeki gibi gerdirdim.kuruyunca kullanıa hazır:))toplam kullandığım ip 3 tane tam 100 gr,4 .yumağı sadece örgüyü bitirirken,keserken kullandım.

ip:ören bayan samanta
şiş:3,5 numara
şalın gerdirilmiş bitmiş hali 104 cm
modelin orjinal adresi http://www.knitty.com/ISSUEspring09/KSPATTaeolian.php
bu tip şallar şema takibi ile örülüyor ve şemayı takip ederek örmek aslında daha kolay.eğer örmeyi düşünüp şemadaki işaretleri bilmiyorum derseniz bu http://www.knittinghelp.com/videos/knitting-glossary adresteki videolardan faydalanabilirsiniz

17 Yanıt to ">Aeolian shawl"

>günaydın canım ellerine sağlık çok şık olmuş iyi günlerde kullanman dileğiyle

>bence senınkı modelden bıle guzel olmus sahane bı kırmızı var guzum ıyı gunlerde kullan

>Çok şık bir şal olmuş,yabancı bloglarda sık gördüm ama tekniğini bilmediğim için hiç denemedim.Ellerin dert görmesin canım,sağlıklı günlerde kullan inşaallah…

>Elleriniz açık, kalbiniz sevgi dolu olsun…Gözlerinizde iki damla yaş olsun…Sağnak sağnak yağan rahmet dergahından bir damlada size nasip olsun…Kardeşiliğin en güzeli duadır, Dualarınız kardeşleriniz için olsun…Cumanız gibi bütün günleriniz rahmet, bereket, hayr ve mağfiret olsun… CUMANIZ MÜBAREK OLSUN…

>şalın çok güzel olmuş canım eline sağlık iyi günlerde kullan benimde elimde şal var bitirmeye gayret ediyorum ama fazlada öremiyorum ramazan bitmeden bitirebilirsem iyi olavcak.

>What a brilliant scarf!Have a nice day.

>çok şık gözüküyor, ellerinize sağlık, güzel günlerde kullanın…..

>arkadaşım yakınız dedim çünkü bende konyada yaşadığım için yakınız dedimsizde konyalımısınız sadece eşinizmi konyalıben ve eşim ikimizde konyalıyızben gece sizin sayfayı epeyce gezince gördüm konya yazısınıçok güzel şeyler eklemişsiniz hepside harika bayıldımgörüşmek üzere sevgiler

>Seçkin ve özenli bloğunuza Link Avcısı "El Sanatları Blogları Bülbül Grubu" arasında link vermiştir, selamlar.

>harika şal olmuş .elinize saglık.. boncukları iplige dizipdemi işlediniz? yoksa sonradanmı alıp ördünüz?

>dünyam teşekkür ederim,boncukları tek tek dantel tığı ile ilmeğe geçirerek ördüm

>renkte modelde bu kadar güzel olur yanı helal canım ya ellerıne saglık

>canım ya daha önce altın örgüye üyeyken batik şal yapıyordum,batik şalım bitti.. aeolian shaw şaldan işlemek istiyorum ama altın örgüden kaydım silinmiş,tekrar üye olamıyorum,bu konuda yardımcı olursanız sevinirim ..şalın açıklaması türkçe olarak varsa yayınlarmısınız.?saglıcakla kalın…sevgiler..

>merhaba..Aeolian shawlın türkçe açıklaması varsa yayınlarmısınız_?altın örgüde var ama nedense giremiyorum.yardımcı olurmusunuz?

>Dünyam türkçe açıklamasını yayınlayamam yasak çünkü,ama orjinal siteden örebilirsin,zaten şema ile örülüyor.yani ben öyle örmüştüm

>canım bana şalın sadece kaç ilmekle başlanacagını ve 1 bölüm şemasını açıklarsanız gerisini ben yapabilirim, önemli olan başlangıcı yapmak.türkçesini bana yollarsanızda sizi yormamış olurum,msn adresim nuran_sarikaya@hotmail.com…ya da benim için altın örgüye üye olmamı saglarmısınız?

>Dünyam altınörgü artık yeni üye almayacak,admin bu şekilde söyledi..Şala gelince ben büyük boy yaptığım için 13 ilmek başlamıştım.Ben inan ki bilgisayara kaydetmedim ve hata yapmamak için orjinal siteden ördüm.şema işaretlerini verdiğim linkten bakarak öğrenebilirsin http://www.knittinghelp.com/videos/knitting-glossary

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Eylül 2009
P S Ç P C C P
« Ağu   Eki »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,784 hits
%d blogcu bunu beğendi: