Makhina’s Blog

>Kirmizi simli şalım

Posted on: Mayıs 7, 2009

>

görüldüğü gibi yarım ama maksat sayfa güncellensin:) yapım aşamalarıyla ekliyorum unutmadan ipim alize simli angora 3 yumak yetiyor
hepinize şimdiden hayırlı cumalar ve bol güneşli bir hafta sonu olsun:)

19 Yanıt to ">Kirmizi simli şalım"

>Çok güzel olmuş,kolay gelsin arkadaşım…

>renk de modelde çok şık görünüyor.ellerine sağlık.zaten bir sonraki kışa kullanılacağı için sorun yok.biter elbet canım.

>canım ışıl ışıl kırmızıda yakıyor.eline sağlık.sevgiler bırakıyorumm.

>canım benim ya nasılsın şal bitince harika olacak rengini çok sevdim ellerine sağlık iyi geceler

>güzel görünüyor canım bitmişinide görmek isteriz ellerine sağlık

>maşallah ablacım 10 parmağın on marifet yarımlar bittimi:))rengi çok güzel olmuş,kış günlerinde sıcacık örtün :))kolay gelsin

>Selam canim..çok güzel olmuş,ellerine sağlık.such happy color and it looks very cozy!Have a nice cuma.

>Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim canım. Şalın çok şık olacak bitince, şimdiden çok güzel görünüyor. Hayırlı hafta sonları dilerim.

>s.a.hayırlı geceler canım.rengi de çok güzel.ben kırmızıyı hiç sevmezdim gençken biliyomusun?şimdi yaşlanınca hoşuma gitmeye başladı.bitmişini merakla bekliyorum canım.senin de anneler günün kutlu olsun.a.e.o.

>GUZEL DOSTUM ICTENLIGINI BI OKADAR BILIYORUM BENDE OLEYIM SANA BACIM INAN…… BI GUN MISAFIRIM OL GEL BEKLERIM NE DEMEK… KOCAMAN SEVGILER BU ARADA ORNEK COK GUUZEL CALDIM DENIYECEGIM HABERIN OLSSUN :))

>Yüreginde huzur ve mutluluk; gözlerinde ve yüzünde gülücük eksik olmasin hiçbir annenin.Tüm anneler ve anne adayları anneler günümüz kutlu olsun..hayırlı geceler.

>canım benim anneler gününü candan kutluyorum iyi geceler

>canım arkadaşım anneler gününü kutlarım sevgilerimle http://www.safiyece.blogcu.com

>çokta guzel anlatmışın ellerıne saglık renk süper buarada

>Selam canım, güzel bir gün dilerim.

>“İki dua vardır ki, reddedilmez; o dua edenlerle Allah arasında bir perde yoktur;Biri, zulüm gören kişinin duasıöbürü de mü’minin kardeşine gıyabında ettiği dua.”dualarda unutulmamak dileğiyle..cumanız mübrek olsun hayırlı geceler

>merhaba arkadaşım nasılsın.neler yapıyorsun.

>çok güzel bir model.kolay gele.güzel günlerde kullan.ellerine sağlık.

Bir Cevap Yazın

Mayıs 2009
P S Ç P C C P
« Nis   Haz »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,784 hits
