Makhina’s Blog

>pike takimi danteli

Posted on: Mart 8, 2009

> öncelikle hepimizin Mevlid kandili Mübarek olsun,ve 8 mart dünya kadınlar günümüzde:)şu sıralarda yine yoğun olduğum için çilekli yeleği daha bitiremedim ama açıklamasını ekledim arkadaşlar ilgilenenler bakabilir ve pike dantelimiz kızkardeşime ait ben sadece diktim yıkama açısından kullanışlı olsun diye çok fazla süslemedik ve pamuklu kumaşlar seçtik tüm görüntüyü çekmemişim ama danteli anlaşılır sanırım.

19 Yanıt to ">pike takimi danteli"

>kandılını ve kadınlar gununu gonulden kutlartım hersey gonlunce olsun cıleklı modelını bende caldım bende orucem ınsallah :))sabırsızlıkla beklıyorum bıtırmenıorerken gercekten psıkopatlıgım gıdıyo hemde zıkır etmıs oluyorum sevgıler canım :=))

>SEYTAN SENDEN COK UZAKTA, MELEKLER BASUCUNDA OLSUN, DUALARIN KABUL, KEDERLERiN SON BULSUN! KANDiLiN MUBAREK OLSUN AYNI ZAMANDA DA 8 MART DUNYA KADINLAR GUNUN KUTLU OLSUN CANIM

>Seninde kadınlar günün kutlu olsun canım. Dantel pikede çok güzel durmuş, ikinizinde ellerine sağlık.

>CANIM COK HARİKA HIZINA YETİSEMİYORUZ VALLA KANDİLİN MUKAREK OLSUN ,,

>Kandiliniz ve gününüz mübarek olsun…

>Kandilini ve dünya kadınlar gününü en içten dileklerimle kutluyorum.Sağlıklı güzel günler diliyorum. Sevgiler.

>teşekkür ederim arkadaşım.seninde kandilin mubarek olsun.

>Selam canim..MEVLİT KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN..çok harika model.sevgıler.

>canım seninde kadınlar gününü kutluyorum.. kandilin mübarek olsun…ellerine sağlık çok güzel olmuş pikensevgiler

>Geçmiş kandilin kutlu olsun canımHarika olmuş ellerine sağlık

>çok güzel ve zarif bir moddel canım güzel günlerde kullanılsın sevgiler

>s.a.hayırlı geceler canım.kardeşinin ellerine sağlık,tabi senin de .benim de oğullarıma yapmam lazım ama elimde bir sürü yarım işler var.yeni hafta sana ve ailene sevgi ve huzur getirsindileği ile ………

>canım ya KONYA yı çok seviyorum ben hem maneviyatını hem de anılarımı.eşimle orda tanıştık zaten.bir daha da gidemedim. Alaaddin tepesinde oturmuştuk hemde oturduğumuz çay bahçesindeki masanın yanında sarı güller vardı…Kusura bakma canım döktüm içimi birden yakınlığın için sağol.sevgiler.

>çok güzel model gerçekten.ellerine sağlık.güle güle kullanılsın.sağlıcakla

>Olá amiga!!!Vim conhecro o seu blog!! Parabens tens lindos trabalhos!!Venha me visitar….www.amagiadocroche.blogspot.comBjKátia Missau

>selam,arkadaşım bu bloğuna ilk geliyorum,farketmemişim burası da harika ellerine sağlık güzelliklerle kal ,sevgiler

>eline sağlık canım.gerçektende pikelerde çok süsleme sadece görselliğe hitap ediyor.güle güle kullansın kardeşin.sevgiler bırakıyorum.güzel günler..

>MERHABA CANIM ZİYARETİNE GELDİM SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM DANTEL DE ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK

>s.a.hayırlı günler canım.cuman mübarek olsun.hafta sonunda herşey gönlünce olsun.a.e.o.

Bir Cevap Yazın

Mart 2009
P S Ç P C C P
« Şub   Nis »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,874 hits
