Makhina’s Blog

>ödülüm:)

Posted on: Şubat 16, 2009

>

narish,dantel83,armina,yağmurunelleri,kalinka,ayse,şükran,bi dünya,selin mısırlı arkadaşlarım beni ödüllendirmişler hepsine çok çok teşekkürler,çok hoşuma gitti mutlu oldum :))

ödülün aşağıdaki gibi kuralları varmış

1) Size ödül veren arkadaşın linkini vermek

.2) Bu güzel ödülü 7 arkadaşa iletmek

3) Bu kişileri haberdar etmek.

ben kural ihlali yapıyorum🙂 ve bu ödülü tüm arkadaşlarıma ve sayfamı tüm ziyaret edenlere veriyorum:)

4 Yanıt to ">ödülüm:)"

>ne mutluluk değilmi böyle güzel ödüle layık görülmek.sana iyi günler dilerim.

>Hayırlı akşamlar canımGülser abla uzun süredir blogunu güncellemiyor. Hastamı acaba bir bilgin varmı?

>Yine geldim yeni dua kampanyamıza desteğin için arkadaşım belkide çok olduğumu düşüneceksin ama yinede geldim işte Hasta bir kardeşimiz için salat-ı tefriciye okuyoruz blogumu ziyaret ederek bize katılımını bekliyorum arkadaşım.hayırlı geceler diliyorum.

>tebrikederim.bu güzel ödülden defalarca almışsın.emeklerin çok güzel ,paylaşımlarından ben de faydalanıyorum.sevgiler.

Bir Cevap Yazın

Şubat 2009
P S Ç P C C P
« Oca   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,874 hits
