Makhina’s Blog

>yeni iğne oyası havlular ve mimlerim :)

Posted on: Şubat 6, 2009

>

bu hafta blogumla çok fazla ilgilenemedim elimde çok yarım örgüm var ama çocuklarım rahatsız olunca işlerde bitmedi bende arşivimdeki havlularımı yayınlıyorum hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum :))ve mimlere geçiyorum.
ilk mim sevgili gonuldenele‘den geldi çok teşekkür ederim canım konu çok zevkliydi
YAPTIĞIM DÖRT İŞ:
1-anneyim(bana göre en zoru ama en güzeli)
2-ev hanımıyım(buda hiç bitmeyen işler demek bana göre)
3-örgülerim ve çeşitli elişlerim(dikiş,nakış v.s)
4-bloglarım ve internetim
DEFALARCA İZLEDİĞİM DÖRT FİLM:
1-eşkiya
2-uçurtmayı vurmasınlar
3-bodyguard
4-
YAŞADIĞIM DÖRT YER:
1-ankara
2-konya
İZLEDİĞİM DÖRT TELEVİZYON PROGRAMI:
1-kurtlar vadisi(kriz vurdu ama:))
2-canım ailem
3-avrupa yakası
4-derya baykal
TATİL İÇİN GİTTİĞİM DÖRT YER:
1-antalya
2-istanbul
3-kuşadası
4-muğla
SEVDİĞİM DÖRT YEMEK:
1-bamya çorbası
2-z.yaprak sarma
3-su böreği
4-melemen
HEMEN ŞİMDİ OLMAK İSTEDİĞİM DÖRT YER:
1-dubai 7 yıldızlı otelde tatil yapıyor olmak
2-ankarada olmak
3-uludağda karda yürümek
4-antalya
BİR YAĞMUR DAMLASI OLSAYDIM DÜŞMEK İSTEYECEĞİM DÖRT YER:
1-bir ekin tarlasında buğdayları bereketlendirmek için
2-kin dolu insanlara ,kinleri yok olsun diye
3-bir damla suya hasret olan heryere her insana
4-zemzem kuyusuna o saflıkta kaybolmak adına
2.mim bendensofralarınıza‘dan geldi çok teşekkür ederim canım
1- Hayatınızda en çok sevdiğiniz 3 kişi?eşim,oğlum,kızım
2- Sizi hayata bağlayan 3olay?Allah’a inancım,ailem ve yaşama sevincim
3- 3 Şey dileyin?Ailemle sevdiklerimle sağlıklı,hayırlı,huzurlu bir hayat diliyorum,tüm insanlar içinde
4- 3 Gün önce saat 3’te nerede ne yapıyordunuz?çocuklarım boğaz enfeksiyonu geçiriyorlar onları doktora götürmüştüm
5- Mobil telefonunuzda kayıtlı 3 kişinin adı nedir?eşim,annem,babam
ben de sevgili dantel81‘i ve safiyece arkadaşlarımı mimliyorum

17 Yanıt to ">yeni iğne oyası havlular ve mimlerim :)"

>Sobemi cevapladığın için teşekkür ederim canım. İğne oyası havlular çok güzelmiş. Ellerine gözlerine sağlık.

>Blogumda başladığımız Ayet-el kürsi okumamıza katılan ve benim içinde okunsun diyen tüm arkadaşları gelen yorum sırasına göre listeledik.ilk 10 arkadaşımız için RANA (http://7474632002.blogcu.com/) adresinde okunuyor.destek olmak için ranaya uğrayabilirsin.ayrıca seninde olduğun listedeki diğer arkadaşlar için yeni ekleneceklerle birlikte pazartesiden itibaren benim blogumda okumaya başlayacağız.haberin olsun okumaya bekliyorum.güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle hayırlı geceler.

>canım okuduğun 10 adt ayet-el kürsiyi rana nın bloguna ekliyorum.çünkü 10 arkadaşımız için orda okunuyor bende p.tesi başlayacak.istemezsen daha sonra bendeki listeye okunanlara eklerim.haber verirsen sevinirim.

>öncelikle çok geçmiş olsun.umarım şimdi iyilerdir.birşey soracağım nasıl kıyacaksın kullanmaya bu şaheserleri.ben birara denedim de iğne ile kuyu kazmak dedikleri bu olsa gerek.ne kadar muhteşem olmuş ne emek ama.ellerine sağlık.

>duamıza katılan okuyan ve amin diyen tüm arkadaşlardan allah razı olsun allah kabul etsin amin. inşallah senin çocuklarınada şifa niyetine geçmiş olsun iyi geceler..

>Selam canim..What amazing work!it’s so nice.Take care.Lady Hands.

>s.a.öncelikle havlu danteli harika olmuş.yapanların ellerine sağlık.WP yi tercih etmemin sebebi tek tuşla bütün kayıtlarımı oraya aktarabilmemdi.Blogcuyuda düşünüyorum ama onca yazıyı tektek nasıl geçireceğim onu düşünüyorum.hayırlısı olsun bakalım.oraylada fazla ilgilenemiyorum doğrusu,senide şimdi listeme ekliyorum sevgilerimle…

>çok geçmiş olsun çocukların için,inşallah hemen iyileşirler.bu arada mimlerini okudum çok güzel yazmışsın.veee altaki bebk babetini bende sana bakarak yaptım yani yapmaya çalıştım çünkü ilk defa bebk patii yapıyorum.1-2gün içinde yayınlıcam olurmu.

>Çocukların için çok geçmiş olsun ALLAH acil şifalar versin..sevgiler, mutlu pazarlar.http://supprussceyiz.blogspot.com

>- Etkinliğime buyurun Gönderen :AYŞE 36. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://porselendemlik.blogcu.com http://birdemliksohbet.com http://gelibolu17.blogspot.com/ http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için 09 SUBAT 2009 – 23 SUBAT2009 TARİHLERİ ARASINDA http://mutfaktelasi.blogspot.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE”PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 36.HAFTA ” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

>CANIM MERHABA, LİSTEDEKİ HERKES İÇİN 10 ADT OKUMUYORUZ, OKUNMAYACAK.HERKES İÇİN 1 ADT OKUMAN YETERLİ.LİSTE HENÜZ TAMAMLANMADI EKLENENLER OLUSA DİYE YARIN ÖĞLEDEN SONRAYA KADAR BEKLEYECEĞİM.BİR KİŞİNİN KAÇ ADT OKUMASI GEREKTİĞİNİ YARIN YAZIMA EKLEYECEĞİM.İYİ HAFTALAR CANIM SEVGİLER.

>canısı neredesin yada nerelerdeyiz bende dahil.yazmıştım sana ablamlardaydım dün döndüm.geçmiş olsun çocuklar hastaymış al bendende o kadar benimkilerde öle öksürükten uyuyamıyolar artık ilaçları bitirdik hala aynıyız.off meral canım hiç bişey eklemekte istemiyo bıktım ben.inanbazen şablonu sıfırlayıp vazgeçeyim yada hepsini bi sayfada gösterip bırakayım düşünüyorum eee4 yıldayım yeter ama demi.neyse yazdım yine epey öp canım çocuklaraacil şifalar diliyorum bby

>çok güzeller ya.maharetli ellerinize sağlık.güle güle kullanın.iğne oyasını çok seviyorum.ben de geçen yıl öğrendim.selamlar.

>çok güzeller ya.maharetli ellerinize sağlık.güle güle kullanın.iğne oyasını çok seviyorum.ben de geçen yıl öğrendim.selamlar.

>çok güzeller ya.maharetli ellerinize sağlık.güle güle kullanın.iğne oyasını çok seviyorum.ben de geçen yıl öğrendim.selamlar.

>Liste tamamlandı.Birbirimiz için ayet-el kürsi okumamız başlamıştır.listede sende varsın arkadaşım blogumu ziyaret edip kaç tane okuyacağını belirtirsen sevinirim.hayırlı akşamlar

>bayıldım iğne oyalarına çok guzeller ellerınıze saglık ben tam bir iğne severim

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Şubat 2009
P S Ç P C C P
« Oca   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,784 hits
%d blogcu bunu beğendi: