Makhina’s Blog

>bebek sapkasi

Posted on: Ocak 29, 2009

>

hırkalara takım olsun diye bu şapkaları yaptım altinsaatler arkadaşımızdaki şapkanın farklı bir versiyonu ben saç örgüsü yerine hırkanın örnegini koydum .altinsaatler arkadaşımız çok güzel anlatmış ben bu yüzden açıklama yapmıyorum.

13 Yanıt to ">bebek sapkasi"

>gerçekten çok ama çok güzel olmuşlar,ellerine sağlık.

>Emeğine sağlık arkadaşımçok güzel olmuşseni de takip listeme ekledim.Sevgiler.

>çok cici olmuş.yorumlarım gerçekten ta içten geliyor bilesin.oğlumu sormuşsun 18 aylık ismi zafer.görüşürüz.

>pembiş pembiş çok şeker olmuş canım şimdide ikincisini yapıyorsundur eminim.güle güle giysin ikizler ellerine sağlık bacım.şimdiden hayırlı cumalar diliyorum..

>çok şeker olmuşlar.ellerinize sağlık.güle güle giysinler.hayırlı cmalar.selam ve dua ile.

>Çok tatlı olmuş, eline sağlık canım. Hayırlı cumalar dilerim.

>hepsi olduğu gibi buda çok hoş:))anlatımların da çok güzel:))örgülere devam:))

>oy oy…cicilerinle resimlerini isteriz bebişlerinnn..ne şeker olurlar bunlarla:))

>ablam çok güzel olmuş bunlar ,güle güle giysinler inş.

>Selam canım..maşallah it looks so pretty hat!and the pink color is give amazing effect with your job.Have a nice cuma.Lady Hands.

>selam canım…bere çok güzel olmuş eline sağlık canım.

>canım harika olmuş.bizede fikir oldu.ellerine sağlık..http://nagice.blogspot.com/

>cok güzel olmus arkadasim ellerine saglik..

Bir Cevap Yazın

Ocak 2009
P S Ç P C C P
« Ara   Şub »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Popüler Yazılar

Blog Stats

  • 185,696 hits
