Makhina’s Blog

yeni oyalarim

Posted on: Aralık 26, 2008

orgulere hafta sonu molası vereyim istedim,o kadar çok yarım elişim varki bunalınca oyalardan başladım bitirmeye,alttaki iki model ise saç bantı ve fular olarak yaptığım oyalarım
hepinize yılın son cuması hayırlı bereketli olsun,ve yılın son hafta sonu da gönlünüze göre geçsin

12 Yanıt to "yeni oyalarim"

çok güzeller çıtı pıtı oyalar.güle güle günlerde kullan.hayırlı cumalar.

Merhaba canım benim kaç gündür yoktum.ellerin dert görmesin hepsi birbirinden güzel olmuş güle güle kullan canım

s.a.
hayırlı geceler bacısı.ben bu aralar misafir yoğunluğu yaşıyorum.geçen yılın acısını çıkartıyorum.oyalar çok güzeller.sevgiler canım.a.e.o.

Selam canim..
It’s so nice (çok güzeller).
sevgiler.
Lady Hands.

s.a.
hayırlı geceler bacım.nasılsın.bugün biraz erken aldım bilgisayara.pazar gününde herşey gönlünce olsun.a.e.o.

yemeniler konuşuyor ellerine sağlık iyi günlerde kullan canım sevgiler

merhaba.oyalar çok güzel.ellerinize sağlık.selamlar

Hayırlı akşamlar canım. Üçüde çok güzel ama alttakini çok beğendim, güle güle kullan.

selam ablacım nasılsın ben oda soğuk olunca ,burayı gezmeyi unutmuşum :))kusuruma bakma ,öptüm seni ve çocukları ,iyi akşamlar dilerim sevgiler….

canımmm kosskosssssss hemen koss procelerımı yayınladım gel bakem yorumlarını belıyorum kocaman sevgıler

Yeni hicri yılın mübarek olsun canım.

Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle tüm dostların yeni yılı kutlu olsun.

Bir Cevap Yazın

Aralık 2008
P S Ç P C C P
« Kas   Oca »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,874 hits
