Makhina’s Blog

>Kazak’tan elbise’ye donusum :)

Posted on: Aralık 15, 2008

>

öncelikle böyle bir elbise yapmak istiyorsanız kazagınızı feda edip makinada yıkayın :)şaka bir yana sevdiğim elde yıkanması gereken angora kazağımı makinede yıkamışım atmaya da kıyamıyorum daha yeni çünkü,ne yapayım derken kızıma elbise yapmaya karar verdim.kollarından ayakkabı patik,kol lastiklerinden de saç bantı yaptım takım takıntısı olunca 🙂 geriye minik parçalar kaldı onlardanda kelebek deseni çıkardım(çok başarılı olmadı ama )kelebeklerin etrafını pulla çevirdim ve dikeceğim yerlere elde aplike yaptım.
elbisenin kalıbı için hazır elbiseden faydalandım;ayakkabı patik içinde ayagın ölçüsünü alıp kalıp çıkararak yaptım onu da pulladım.. galiba güzel oldu ben degendim :))kazağın bir de hırkası var acep onu da yıkayıp bolero mu yapsam ne :))

11 Yanıt to ">Kazak’tan elbise’ye donusum :)"

>merhaba benim becerikli arkadaşım ellerine sağlık ne güzel olmuş elbise ve türevleri eskileri değerlendirme ve aile bütcesine katkı adına sizi kutlamak istiyorum güzel kızınızıda öpüyorum iyi günler

>Harikasınızzzzzzzzzzzz, yeni takibe başladım sizi ama yaptığınızşeyler harikaa gerçekten, kazağı değerlendirme fikride muhteşemm… Ellerinize sağlık…

>bravo valla çok güzel bir değerlendirme olmuş güle güle giysin.

>Merhaba blogunu profesyonel bir ortama taşımak blogger bünyesinden çıkmak, benimde kendi alan adımla bir sitem olsun dersen http://www.renklibloglar.com sitesini ziyaret et derim üstelik blogspotta yazdığın bütün yazı ve yorumları yeni sitene taşıma imkanı var…

>Harika bir fikir, Çok güzel olmuşlar. Annemede gösterdim bak marifetli arkadaşım neler yapmış dedim annem bayıldı. Hele elbise çok şeker olmuş.

>Ne kadar güzel olmuş,çok güzel bir fikir bu.kızın güle güle günlerde kullansın.sanada iyi haftalar dilerim.

>harikasınız vallahi.bu kadarmı güzel olur değerlendirmek.tebrikederim.ellerinize sağlık.sevgiler

>Kızınız çok mutlu olmuştur heraldesüper olmuş hepsi ellerinize sağlık

>gerçekten muhteşem olmuş ellerinize sağlık,yavrunuz iyi günlerde giysin inşaallah,sevgiler

>oo ne güzel,fıstık gibi olmuş işte.iyi günlerde kullanılsın

>akilli bacim benim aferimm… 🙂 ziyaretlerim dewam edecek öptümm

Bir Cevap Yazın

Aralık 2008
P S Ç P C C P
« Kas   Oca »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Popüler Yazılar

Blog Stats

  • 188,800 hits
