Makhina’s Blog

>Tig isi tiftik sal

Posted on: Aralık 3, 2008

>

yukarıdaki resim deki yer başlangıç yeri ve kullanırken o kısmı yaka gibi katlayıp kullanılıyor

kenardaki çiçek kısmı en son yapılıyor

tiftik ipten yapılmış bir şal model teyzemin ,şu anda kızkardeşim örüyor,2,5 3 e yakın 100 gr tiftik ip yeterli oluyor,şalı örmesi çok zevkli sadece çok sıkı örmeyeceksiniz.çok da çabuk bitiyor.

21 Yanıt to ">Tig isi tiftik sal"

>merhaba canım benim,şal çok şık olmuş.özellikle ipi modelle çok uyumlu olmuş.ellerin dert görmesin

>kızakrdeşinin ellerien sağlık canım ..teyzende güle güle kullansın canım

>S.A.HAYIRLI GECELER BACISI.NASILSIN ABLASININ GÜLÜ?SAYFA RENGİ DEĞİŞMİŞ,BÖYLE ÇOK GÜZEL OLMUŞ.BENİM SEVDİĞİM RENKLERİN BAŞINDA GELİYOR MAVİ.BANA HUZUR VERİYOR.ŞAL DA ÇOK GÜZEL.YAPAN ELLERE SAĞLIK.SEVGİLER CANIM.

>S.A.HAYIRLI GECELER BACISI.NASILSIN ABLASININ GÜLÜ?SAYFA RENGİ DEĞİŞMİŞ,BÖYLE ÇOK GÜZEL OLMUŞ.BENİM SEVDİĞİM RENKLERİN BAŞINDA GELİYOR MAVİ.BANA HUZUR VERİYOR.ŞAL DA ÇOK GÜZEL.YAPAN ELLERE SAĞLIK.SEVGİLER CANIM.

>Beautiful crochet! Have a good day…

>şal çok güzel olmuş teyzenizin ellerine sağlık,güzelliklerle kalın

>teyzenin eline sağlık canım şalı seviyorum ama hiç örmedim:)

>Teyzenin ellerine sağlık canım, ne güzelde örmüş. Hayırlı cumalar dilerim.

>selam canım..dün geldim ama yorumlar bir türlü açılmadı.sizde hüner genetik olmalı.maşallah teyzenin eline sağlık olsun.canım kısmetse yarın yolculuk var.şimdiden iyi bayramlar diliyorum sana..sevdiklerinle mutlu bir bayram olsun inşallah..

>selam canım..dün geldim ama yorumlar bir türlü açılmadı.sizde hüner genetik olmalı.maşallah teyzenin eline sağlık olsun.canım kısmetse yarın yolculuk var.şimdiden iyi bayramlar diliyorum sana..sevdiklerinle mutlu bir bayram olsun inşallah..

>ellerıne saglık canım gule gule kullan🙂

>Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesini diliyorum. İyi bayramlar…

>KUSKUNLERIN BARISTIGI, SEVENLERIN BIR ARAYA GELDIGI, RAHMET VE SEFKAT DOLU GUNLERIN EN DEGERLILERINDEN OLAN KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN…

>Bayramlar berekettir, umuttur, özlemdir. Yarınlar niyettir. Kestiğiniz kurban ve dualarınız kabul olsun, sevdikleriniz hep sizinle olsun.. Kurban Bayramınız mübarek olsun.

>sevgi,kardeşlik ve barışın olduğu nice bayramlar diliyorum,bayramın kutlu olsun arkadaşım

>Tüm sevdiklerinizle beraber kurban bayramınızı kutlarım… Sevgiler.

>Hayırlı huzurlu sağlıklı bir bayram geçirmen dileğiyle.herşey gönlünce olsun canım

>Bayramin kutlu olsunn bacimm…ne güsel benim sewdiklerimde burdaymiss…

>s.a.hayırlı geceler canım.daha önce gelemedim kusura bakma.sevdiklerinle geçireceğin mutlu ve huzurlu bir bayram dileği ile hoşçakal.a.e.o.

>sevgili arkadaşım yardımın için çok teşekkür ederim ama ben yine yapamadım.sana adresimi vereyim ordan görüşelim.:sevil-altunel@hotmail.combu arada bayramını en içten dileklerlerimle kutlarım.saygı ve sevgilerimle..

>kurban bayramınız muabrek olsun canım ailenle ve sevdiklerinle mutlu huzurlu bir bayram geçirmenizi dilerim öptüm

Bir Cevap Yazın

Aralık 2008
P S Ç P C C P
« Kas   Oca »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,784 hits
