Makhina’s Blog

>igne oyasi boncuklu oyalar

Posted on: Aralık 1, 2008

>

iğne oyası boncuklu oyalar,kızkardeşimin ama kim yaptı hatırlamıyorum, bu hafta malum bayram temizliği haftası 🙂 hepimize kolay gelsin,bir çırpı da bitsin işlerimiz :)hayırlı bereketli haftalar dilerim herkese

7 Yanıt to ">igne oyasi boncuklu oyalar"

>ilk önce iyi haftalar dilerim ve temizliğin gerçekten bir çırpıda bitisn.boncuklu oyalar çok şekerler,artık kim yaptıysada ellerine sağlık.

>çok güzel oyalarkim yaptıysa ellerine sağlıkiyi haftalar sizede

>en alttaki lilalıya bittim.nasıl güzel öyle çıtır çıtır..sevgiler canımm..güzel bir hafta diliyorum

>Muy lindos me gustan mucho, besos de Nidia de Argentina…

>canım bunlar ne güzeller böylelilelı olan modeli ne uğraşmıştım ben..model olmayınca yapamamıştım:).yapanın elleirne sağlık kardeşinde güle güle kullansın ..kolay gele canım

>Bu güzel oyaları yapanların ellerine sağlık. Özellikle lila renklisi çok güzel olmuş.

>selam ablacım ya bu şablonda çok hoş olmuş maviş maviş en sevdiğim renk oh açınca insanın içi ferahlıyor banane bende isterim:))iyi akşamlar ablacım

Bir Cevap Yazın

Aralık 2008
P S Ç P C C P
« Kas   Oca »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 198,375 hits
