Makhina’s Blog

sakallı ipten Sal ve tig isi motifli sal

Posted on: Kasım 19, 2008

bu beyaz şalı geçen sene eklemiştim ama onun çiçekleri kırmızıydı pembeli çiçekli halini ben çok begendim sizlerde görün istedim,yapımını daha önce yazmıştım,arzu eden olursa sal kategorisinde görebilir.

pırıltılı iplerle tığ ile örülmüş bir şal bana sorarsanız beyaz iple örüleni daha güzel siyahta özellikle de ip pırıltılı bir ip ise model çok güzel durmuyor.

11 Yanıt to "sakallı ipten Sal ve tig isi motifli sal"

merhaba,şallar çok güzel olmuş,ellerine sağlık.iyi günler dilerim.

Siyah tam noellik canım.

Beyaz şala bayıldım çok şık.

güle güle kullanın canım beyaz olanı begendim ben farklı duruyor..diğeri heryerde gördüğüm model:)ama hoş model .emeklerinize ellerinize sağlık..ben krem yada beyaz ne renk oldunu çıkaramadım..ama o şalı alıp gidiyom siz bidaha örün:)))

Bende şal kullanmayı çok severim. Şu an sadece 7 tane var. Ama ben her renkten istiyorum🙂

çok güzeller canım beyazı bayaaa sıcak tutar gibi eline sağlık.

ne güzel şallar ellerine sağlık beyaz olan kürk gibi duruyor sıcak tutar herhalde hayırlı cumalar

kimbilir nedir bilmiyorum canım ama ebbekler konusunda bende görünce bu kadarmı olur dedim yani:)) demekki oluyormuş ne bilim fikirler bir yada çocuklar aynı şeyi tutturuyor:))bilmiyorum:)

ablam sahibi güle güle giysin güzel olmuş,
sen iste yaterki ben kara kızıma en güzelinden yaparım :))canın sağolsun

beyaz olanı karda açan pembe çiçekleri andırıyor.çok güzelmiş.ellerinize sağlık.

merhaba..
çok güzeller canım.

I loved the white one more than the black.
But they both look great.
Have a nice day,,

Lady Hnds.

Bir Cevap Yazın

Kasım 2008
P S Ç P C C P
« Eki   Ara »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,874 hits
