Makhina’s Blog

japon baligimiz ,coraptan maymun ve bebisimiz :)

Posted on: Kasım 17, 2008

herşeyimiz vardı bir japonumuz eksikti
oğlum anne bana bana balık ör diye başımın etini yiyine balık ördük,yok böyle balık olmaz dedi orjinalini görünce içine pamukta doldur dedi bizimki hayatından bıkmış bir balık oldu🙂 ama çok severek oynuyor :)önemli olanda bu zaten..
çoraptan maymun ve bebişimiz yabancı bir sitede görmüştüm ama hatırlamıyorum ,nerde olduğunu bulursam linkini vereceğim.bizim bebişin kıyafetleri yok ama idare edin işte🙂
çoraptan yapılan bebek şeması için tıklayın,çoraptan kedi yapımı şeması için tıklayınız.hayırlı bereketli güzel bir hafta dilerim hepinize

12 Yanıt to "japon baligimiz ,coraptan maymun ve bebisimiz :)"

çok şeker görünüyorlar canım ellerine sağlık

Ben bunlara bayıldım!!!! Hele japonlara bittim…
Alttaki yeşil patik ise harika…
Şimdi okula gidiyorum akşam yemekten sonra iğne oyasının diğer fotoğraflarını ekleyeceğim… Sevgiler.

Bunlar çok şirin olmuşlar çok tatlılar benim kız görmeden ben kaçemm hemen ister bacım:))

Valla helal olsun şekerim sanal dükkan aç bence bir an evvel.

Çok güzel olmuş oyuncaklar
Ellerina sağlık
Sevgiler

Güle güle oynasın🙂 Çok sevimli olmuşlar özelliklede balık😀

aman da aman ne şeker şey bunlar oğluşun iyi günlerde oynasın oyuncaklarını ellerine sağlık iyi akşamlar

Ne güzel oyuncaklar yapmışsın, ellerine sağlık canım. Özellikle balıklar çok tatlı olmuş.

ellerien sağlık canım ..çok güzel olmuşlar güel güle oynasın oğluşun güle güle oynasın
bir bebekde ben yaptım..
kıza söz vermiştim beraber bebek yaaplım die başımın etini yedi hasta deemdi yaptırdı bakalım üstünü saçını bekliyo şimdide..

çok şirinler benim bu tarz şeyler elimden gelmediği için hazır alıyorum örneğin mudoda çok şeker modeller oluyor:) sevgiler

merhaba canım blogcudaki sorunlar malum arkadaş gurubunun tamamı görünmüyor hatta bir yılı aşkın blogu hareket görmeyen arkadaşları sildim şablondu silinmiş görünsede blogda görünmeye devam ediyor.her neyse altan üste doğru kayan yazı işlemi nasıl yapacağım birde bloggerde takip ettiğm arkadaşları şablonda yapdım görüyorum ama blogumda görülmüyor bu konuda yardımcı olursan mutlu olacağım iyi akşamlar

buraya da yazayım dedim, çok güzel olmuş, ellerinize sağlık

Bir Cevap Yazın

Kasım 2008
P S Ç P C C P
« Eki   Ara »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,784 hits
