Makhina’s Blog

>japon baligimiz ,coraptan maymun ve bebisimiz :)

Posted on: Kasım 17, 2008

>

herşeyimiz vardı bir japonumuz eksikti
oğlum anne bana bana balık ör diye başımın etini yiyine balık ördük,yok böyle balık olmaz dedi orjinalini görünce içine pamukta doldur dedi bizimki hayatından bıkmış bir balık oldu 🙂 ama çok severek oynuyor :)önemli olanda bu zaten..
çoraptan maymun ve bebişimiz yabancı bir sitede görmüştüm ama hatırlamıyorum ,nerde olduğunu bulursam linkini vereceğim.bizim bebişin kıyafetleri yok ama idare edin işte 🙂
çoraptan yapılan bebek şeması için tıklayın,çoraptan kedi yapımı şeması için tıklayınız.hayırlı bereketli güzel bir hafta dilerim hepinize
Reklamlar

13 Yanıt to ">japon baligimiz ,coraptan maymun ve bebisimiz :)"

>çok şeker görünüyorlar canım ellerine sağlık

>Ben bunlara bayıldım!!!! Hele japonlara bittim…Alttaki yeşil patik ise harika…Şimdi okula gidiyorum akşam yemekten sonra iğne oyasının diğer fotoğraflarını ekleyeceğim… Sevgiler.

>Bunlar çok şirin olmuşlar çok tatlılar benim kız görmeden ben kaçemm hemen ister bacım:))

>Valla helal olsun şekerim sanal dükkan aç bence bir an evvel.

>Çok güzel olmuş oyuncaklarEllerina sağlıkSevgiler

>Güle güle oynasın 🙂 Çok sevimli olmuşlar özelliklede balık 😀

>aman da aman ne şeker şey bunlar oğluşun iyi günlerde oynasın oyuncaklarını ellerine sağlık iyi akşamlar

>Ne güzel oyuncaklar yapmışsın, ellerine sağlık canım. Özellikle balıklar çok tatlı olmuş.

>ellerien sağlık canım ..çok güzel olmuşlar güel güle oynasın oğluşun güle güle oynasın bir bebekde ben yaptım..kıza söz vermiştim beraber bebek yaaplım die başımın etini yedi hasta deemdi yaptırdı bakalım üstünü saçını bekliyo şimdide..

>çok şirinler benim bu tarz şeyler elimden gelmediği için hazır alıyorum örneğin mudoda çok şeker modeller oluyor:) sevgiler

>merhaba canım blogcudaki sorunlar malum arkadaş gurubunun tamamı görünmüyor hatta bir yılı aşkın blogu hareket görmeyen arkadaşları sildim şablondu silinmiş görünsede blogda görünmeye devam ediyor.her neyse altan üste doğru kayan yazı işlemi nasıl yapacağım birde bloggerde takip ettiğm arkadaşları şablonda yapdım görüyorum ama blogumda görülmüyor bu konuda yardımcı olursan mutlu olacağım iyi akşamlar

>buraya da yazayım dedim, çok güzel olmuş, ellerinize sağlık

>Adsız yorum sahibi arkadaşım yorumunuzu yanlışlıkla sildim,Ben orjinali bu diye belirtmiştim yazıda ki ben etsy'den almıştım modeli Türkiye'deki herhangi bir blogdan değildi.Etsy'de satan İngiliz bayan siz iseniz kusura bakmayın lütfen…

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Kasım 2008
P S Ç P C C P
« Eki   Ara »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 196,550 hits
%d blogcu bunu beğendi: