Makhina’s Blog

Yeni Oyalar

Posted on: Kasım 15, 2008

selam arkadaşlarıma ; ankara dönüşü size oyalar yayınlayım istedim,alttaki modele bayılıyorum,kızkardeşime diğer ablası ördü. oyaları çok seviyorum ama ömrümde 1 kere ördüm onu da hediye örmüştüm,bana göre değil sanki 4 metre ör ör bitmez bir de 2-3 sıra bir örnekse hiç bitmez ama bu sene pullu birşey öreceğim bakalım.sevgili arkadaşlarım http://dantel83.blogcu.om/ ve http://elbistanlm.blogspot.com/ sobelemişler ama sobe arşivime baktığım da bu konulardan daha önce sobelendiğimi ve cevapladığımı gördüm cevaplar aynı olduğu için de tekrar yazmak istemedim.kusura bakmayın canlarım🙂 bu sobeyi ilk kim çıkarıyorsa ne olur konuları değiştirsin artık yaaa🙂

6 Yanıt to "Yeni Oyalar"

canım zaten sobe soruların farklıydı, benim sobe cevabımın en altındaydı yeni sorular..aynı sobeyle sobelemedim ben seni canım..istersen tekarar bakabilirsin..hayırlı akşamlar

ören ellere sağlık.güzel oyalar.güle güle kullanılsın.mutlu pazar lar diliyorum.sevgiler

ne güzel modeller ellerine sağlık mekik oyası hariç hiç yazma oyası yapmadım kardeşim ihtiyacımı karşıladığından olsa gerek uğraşmadım ama güzel oyaları görüncede dayanamıyorum kopyaladım bakarsın kardeş yapar değilmi iyi günler

ören ellere sağlık ablacım çok güzel olmuşlar

DOSTLARA MESKEN BU YUREK, DOSTUN SOZLERINE MERHABASINA SELAMINA MUHTAC BU YUREK, YUREKTESIN EY DOST SELAM SANA…http://nazardeymesin07.blogspot.com

ablanın ellerine sağlık olsun..kardeş güle güle kullansın.
arkadaşımada güzel bir hafta olsun.
sevgiler

Bir Cevap Yazın

Kasım 2008
P S Ç P C C P
« Eki   Ara »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,874 hits
