Makhina’s Blog

Lif modelleri

Posted on: Kasım 10, 2008

Bu sezon benim işler hala yarım bitecek İnşallah kızkardeşim iyi ki evlenmiş onun çeyizler blogu rahat güncellememi sağlıyor.kayınvalideden lifler,ben çiçekli olanı çok beğendim.umarım sizlerde begenirsiniz🙂
hayırlı,bereketli bir hafta dilerim hepinize🙂

7 Yanıt to "Lif modelleri"

Mavili olanı çok beğendim, çok güzelmiş. Annem bayılır liflere, teyzemden değişik lifler yapmasını öğreniyor.

sorun kek kaydındaymış canım kaydı sildimde anca düzeldi tekrardan yayınlayacam.bu arada epeyce uğraştım ama neyse hayırlısı bişeyler daha öğrendim böylece.herşey için sağol bacım hayırlı akşamalrın olsun öptüm..

Çok güzelmiş yapanın eline sağlık🙂 Selamlar…

Selam canim..
maşAllah Çok güzel.
iyi geceler.

Lady Hands.

güzellermiş ablacım ,ören ellere sağlık,eeee daha sırada neler var çeyizi görmemiştim böyle daha iyi oluyormuş ama ,yakından inceleyerek görüyorsun :))

Eline sağlık şekercim bu arada bayıldım header hakkındaki yorumuna çok güldüm ya temizlik günü falan değil öylesine içimden ne gelirse yani şekercim öperim çok

kız kardeşinin çeyizlerini sayende bizlerde görüyoruz güle güle kullansın canım sevgiler

Bir Cevap Yazın

Kasım 2008
P S Ç P C C P
« Eki   Ara »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,874 hits
