Makhina’s Blog

yeni moda Oyalar

Posted on: Ekim 30, 2008

çeşit çeşit oyalar kendim ekliyorum diye demiyorum modelleri pek begendim :)) mor olan oyayı ben daha önce görmedim mesela🙂 annem ördü annemde çok bilinen bir oya değil ben hiç görmedim dedi umarım sizlerde begenirsiniz.

11 Yanıt to "yeni moda Oyalar"

bende kırmızılı olanı çok begendiiim! Keşke bndede olsa ondan🙂

Bir zaman bende pek merak sarmıştım yapıyordum bir sürü yarım var bekleyen kenarda,ama kırmızı olanı çok beğendim harika olmuş.Annenin eline sağlık canım.

Annenin ellerine sağlık ikiside çok güzel. Morlu olanı bende kimsede görmedim.

çok hoş gözüküyorlar
vallahi harika

ablacım cuman mubarek olsun çok güzel oyalar örenin ellerine sağlık

Ellerine sağlık anneannemde yapardı artık yaşlı yeşil kazakda çok cici canım

benimde morlu çok hoşuma gitti.
zaten rengine atlarım hemen:))
sobeyi cevapladım canım.
sevgiler.
anneciğinin ellerine sağlık.

Selam arkadaşım emin olmadan 2 yorumu yazmışsın iyi etmişsin sağol tek o gelmiş beğenmene sevindim arkadaşım. İyi haftasonları.

yapanın eline sağlık çok güzel oyalar canım.

s.a.
hayırlı geceler canım.kusura bakma,günlerdir ziyaretlere gelemedim.gene tuttu başdönmesi.ayağa bile kalkamıyordum,şükür biraz iyiyim şimdi.sen nasılsın bir tanesi.pazar günü sana ve ailene sevgi getirsin dileği ile Allaha emanet ol.

Merhaba canım,harika oyalar bunlar,en çok kırmızılı olanı beğendim.mor olanda çok değişik duruyor güle güle kullan canım

Bir Cevap Yazın

Ekim 2008
P S Ç P C C P
« Eyl   Kas »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Popüler Yazılar

Blog Stats

  • 185,696 hits
