Makhina’s Blog

>dünya çapında arkadaşlık ödülü

Posted on: Ekim 22, 2008

>
sevgili arkadaşlarım boncukdevrim,dantel83,muazzez,ulusoydantel,elay-sados,gonuldenele,alpinch,dantel81 , berru78esila , myoopie,gulaysem ,http://sukruyilmaz.net/blog/,metekan , laylaa73,dunbugunyarin bu güzel ödüle beni de layık görmüşler çok teşekkür ederim hepsine,ben bu ödülü pek bir sevdim çok hoşuma gitti gururlandım🙂

bu arada elay-sados ablama ödülle ilgili yazısına da harfi harfine katılıyorum merak edenler sayfasından okusun.

bu ödül önce beni bu ödüle layık görenlere sonra tüm arkadaşlarıma gitsin ,bu güller de arkadaşlarıma kabul buyururlarsa🙂

3 Yanıt to ">dünya çapında arkadaşlık ödülü"

>Tebrik ederim canım. Sen bu ödülü Hak ediyorsun arkadaşım.

>canım benim ödüllü arkadaşım benim :)ben geç kaldım ama hoşgör ..sayfamda kabul edersen ödülün:)

Bir Cevap Yazın

Ekim 2008
P S Ç P C C P
« Eyl   Kas »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,874 hits
