Makhina’s Blog

bacımdan hediyeler :)

Posted on: Ekim 14, 2008

blogumu açmadan önce yüz yüze görmediğim bir insanı bu kadar seveceğimi söyleseler inanmaz hatta olur mu öyle şey …?nasıl güvenir ,nasıl görmeden sever insan diye konuşurdum.ama bacımı tanıdıktan sonra bu dediklerimin bacım için geçerli olmadığını düşündüm.yüzyüze hiç karşılaşmadık daha nasip olmadı İnşallah bu sene:))ama benim için kardeşlerimden farkı yok fazlası var..benim en güzel sırdaşım,gönül yoldaşım .. ben ona hararetli hararetli anlatırım o bıkmadan dinler o anlatır bende zevkle dinlerim onun sevdiği birşeyi yerken ahh bacımda olsa da yese diye bir de onun yerine yerim🙂 elin gurbet ellerinde çorba bile pişireni yok diye hasta olunca üzülürüm.hayatımın bir parçası o.Ada sahilim benim🙂
kızımı kuzum diye sever laf ettirmez benim kadar çok seviyor dersem abartı olmaz sanırım.o gurbet ellerde beni kuzumu düşünüp bir sürü şeyler örmüş,almış göndermiş sevgisiyle beraber paketin içine almanya’yı koymayı unutmuş bir o eksikti çünkü :)iznini almadan resimliyorum umarım kızmaz :)kızmaz kızmaz🙂
ilkkez blogumda resimin üzerinde ismim yazmıyor hepsi bacıma ait olduğu için bacımı yazdım ama bu güzellikleri gören herkes modelin yapımını ilmeğini ipini soruyor bacım müsait olunca resimler anlatır eminim:)modelleri istediler kuzumun hediyesi dedim vermedim kimselere :)resimde gördükleriniz birkaçı sadece diğerleri bende kalsın :)Son olarak canımın içi biricik bacım ben seni çok seviyorum Allah’ım da seni sevsin…

6 Yanıt to "bacımdan hediyeler :)"

canım günaydın hediyelerinide iyi günlerde kullansın küçük prenses.Evet sana katılıyorum arkadaşım insan tanımadığı yüzünü görmediği birilerinide güvenip sevebiliyormuş gerçekten hemde bu sevgi sıradan bir sevgi değil çok güzel bir duygu gerçekten bende Muazzez ablayı böyle tanıdım sevdim oda beni tabiki taa Bursadan benim için yaptığı çikolatalı baklavayı göndermişti hediyeleşmiştik inşallah bir gün aynı ortamda buluşur konuşuruz senin kadar bende çok istiyorum yürekten sizide Allah kavuştursun arkadaşım.Allah daima iyi insanlarla karşılaştırmayı nasipetsin.

ne güzel eline sağlık arkadaşının iyi günlerde kullanın inşallah. hepsi çok güzel nede olsa el emeği değeri bi başka oluyor:)

s.a.
hayırlı geceler bir tanem.ne güzel boncuk teyzesi kızına hediyeler göndermiş.karabiberim sağlıklı huzurlu günlerde kullansın.insanın gerçekten bir arkadaş,dost bulabilmesi çok önemli.bence aradaki km.lerin hiç önemi yok.inşallah birgün yüzzüye görüşmenizi de Rabbim nasip eder.herşey gönlünce olsun.a.e.o.

s.a.
hayırlı geceler canım.ben de doktora Allah nasip ederse sabah gidecem.erteledim bu zamana kadar ,2 gündür dolmuşla gitmeye gözüm kesmedi.yarın eşim evde.beraber gidelim dedik,geçen hafta tahliller için uygun değildim.aslında gitmek istemiyorum,elini versen kolunu kurtaramıyorsun derlerya günlerce gitgel,bitmek bilmiyor.kızkardeşinin düğünü bu hafta değil mi?ha sahi erkek kardeşin izne geldi mi?ne kadar soru oldu böyle,hadi iyi geceler ablasının güzeli.öptüm canım a.e.o.gülser,

canım sevgiyle kullanın..
blogcudan yorum yazmıştım:)))
burayada uğrayım dedimm

Arkadaşının ellerine sağlık canım, ne güzel şeyler göndermiş kızına. Senin prensese de çok yakışmıştır. İyi günlerde kullanır inşallah.

Bir Cevap Yazın

Ekim 2008
P S Ç P C C P
« Eyl   Kas »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,874 hits
