Makhina’s Blog

sobee :)

Posted on: Eylül 22, 2008

benim canım bacım yalnızlığımın ilacı beni sobelemiş sağ olsun konu da pek bir güzel🙂

YAŞAM FELSEFEM: inançlarıma göre yaşamak
İNSAN: İnsan içinde iyiliğide kötülüğüde barındırabilen… Şaşar beşer🙂
HAYAT: acısıyla tatlısıyla ama yaşamayı bilene ne güzel
ÇOCUKLUK: içimde bir yerlerde hala yaşayan
GÜNEŞ: sıcacık
GÖZLER: bakmasını ve görmesini bilen için her şeyi ifade eden
YILDIZLAR: gecemizin süsü pırlantalar gibi
GÜZELLİK: kimi dolu kimi boş güzellik Allah’ım ruh güzelliği versin…
SEVGİ: olmazsa olmaz….. her şey sevince güzelll
AŞK: İlah-i Aşk
MÜZİK:kulağı tırmalamayan her tür müzik
SANATÇI: işini iyi yapabilen herkes sanatçı bence ev hanımı bile bir sanatçı
DOST:çok az ama görmeden konuşmadan yapamadıklarım…
PARA: parasız hiçbir kapı açılmıyor
BİLGİSAYAR: blogum,gezmem,sakinleştiricim,tekkem
DİN:Allah’ım dinimize has bir kul olarak yaşamayı nasip etsin
ZAMAN: bir de iyi değerlendirebilsem
ERKEKLER: babamız,eşimiz,oğlumuz
KADINLAR:anamız,bacımız,kızımız
SAVAŞ:Ülkemden uzak olsun
AĞLAMAK:Bu yazıyı okuyan herkes mutluluktan ağlasın İnşallah
DENİZ:Dalga sesleri,yakamozlar
DOĞA:Dağlar,taşlar ağaçlar olağanüstü bir denge

HIRS:Bende yok
AYNA: bakınca bir de insanın aklından gecenleri gösterse
RÜYA:tatli rüyalar

HAYALLER:ne güzel kurması bir de gerçek olsa
ÖZGÜRLÜK:kelebek gibi
FUTBOL:milli maçlar

ben kimi sobelesem benim için çok değerli olan http://elay-sados.blogspot.com ablamı sobeliyorum.

2 Yanıt to "sobee :)"

s.a.
hayırlı geceler bi tanem.sobeyi yarın cevaplasam olur inşallah.daha şimdi gördüm mesajını.sahur yemeği hazırlamak içi kalkmam lazım.saat 3buçuk olmuş.inşallah yarın.kocaman sevgiler.a.e.o.

Selam canım yeni blogun hayırlı olsun. Parolalı olduğu için nasıl yorum yazıldığını bilmiyorum ama bebek patiklerine bayıldım.

Bir Cevap Yazın

Eylül 2008
P S Ç P C C P
« Ağu   Eki »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,874 hits
