Makhina’s Blog

yeni sezon sobesi :)

Posted on: Ağustos 28, 2008

sevgili arkadaşım dantel83 ve gulayişler beni sobelemiş ne iyi etmişler sağolsunlar :)yeni sezon sobesi dedim çünki bu yaz kimseler kalmadı herkes tatildeydi,tatillerden sonra bloglara sobeler sayesinde biraz renk gelecek , sorular da kolay ne mi buyrun🙂
1-)Blog yazmaya ne zaman,nasıl başladın..?09.02.2007 de başladım zaman zaman blogcu arkadaşları geziyordum ve çok hoşuma gidiyordu neden bende elişlerimi paylaşıp sergilemiyorum dedim ve başladım.
2-)Blog yazılarının konusunun belli bir çizgide olması için özen gösteriyormusun..?Genellikle özel günler hariç kendi yaptığım elişlerimi yayınlamaya özen gösteriyorum ama Ramazandan itibaren ara sıra mutfağımdan lezzetlerde yayınlayacağım.
3-)Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceksin..?Gönlümden geçen uzun uzun yıllar sürdürebilmek kızıma güzel bir arşiv olsun istiyorum hatta ve hatta kızım devam ettirsin istiyorum🙂
4-)Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı..?Aslında evet bazen elimdeki işler bitmeyince model sıkıntısı çekebiliyorum ama severek yapıyorum.
5-)Blog yazmak için günde bazı şeylerden feragat ediyormusun..?Etmez miyim mesela uykudan,elişlerinden bazen gezmelerden bile bu blog acaip bir alışkanlık çoğu arkadaşım gibi bende bir gün bakmazsam içime dert oluyor,bir şeyler eksik kalıyor sanki…blogumu ve arkadaşlarımı seviyorum
gelelim sobelerime 1.boncukdevrim nam-ı diğer devrimistan hadi bacım azıcık renk gelsin sezonun ilk sobesi benden olsun🙂
2.sevgili arkadaşım safiyece hadi canım arkadaşım bu kez sobemi cevapla🙂
3.dantel81 tatilden sonra iyi gider hadi canım kolay gelsin🙂
ve son olarak beğendiğim bloglardan hulela arkadaşımı sobeleyimkolay gelsin arkadaşlar…

10 Yanıt to "yeni sezon sobesi :)"

teşekkür ederim ablacım soben için şimdi cecapladım cuman mubarek olsun sevgiler…

can�m g�zel yorumun i�in sa�ol.�ablona gelince.yeni �ablonu se�iyorum.tasar�m� �zelle�tir diyorum. gerisi olmuyor.ba�ka yapabilece�im bir�ey varm�anlat�rsan sevinirim.sevgiler..

can�m yeni �ablon se�iyorum ama bir gariplik var olmuyor.yerle�im k�sm� geri gelmiyor.yada ben beceremiyorum:((

S.A.
HAYIRLI GÜNLER BACILARIN Bİ TANESİ.2-3 GÜNDÜR HASTA YATIYORDUM,UĞRAYAMADIM KUSURA BAKMA.AMA ŞİMDİ AKŞAMA DOĞRU BİRAZ İYİ OLDUM.YEMEKTEN SONRA ÇOCUKLARDA KOMEDİ DÜKKANI SEYREDERKEN BEN DE SANA UĞRAYAYIM DEDİM.GEÇTE OLSA CUMAN MÜBAREK OLSUN.A.E.O.

canım çoookkk teşekkürler.ellerin ert görmesin.herşey geri gelmiş…beni çok sevindirdin.ASllah da seni sevindirsin.tekrar teşekkürler…
bu arada yeni headerin çok yakışmış.

S.A.
HAYIRLI GECELER CANIM.SAYFA ÇOK GÜZEL OLMUŞ.MAŞALLAH NE GÜZEL YAPABİLİYORSUN.HAFTA SONUNDA HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.A.E.O.

Hayırlı akşamlar canım geçekten de sobeler sayesinde bloglara renk gelmeye başladı.

GUZELLIK, BIRLIK, BERABERLIK DOLU, HER ZAMAN BIR ONCEKINDEN DAHA GUZEL VE MUTLU BIR RAMAZAN DILERIM. BACIMA SONSUZ SEWGILERIMLE… :o)

s.a.
hayırlı akşamlar canım.yardım teklifin için teşekkür ederim.şimdi ramazan,tatlı bir telaşı oluyor ama zahmet olmazsa bayram sonu sayfa yeniliği için yardım edersen sevinirim.tabi sana eziyet olmazsa.herşey gönlünce olsun.Ramazanda ve yeni haftada Allahın emri konusunda herşeyin yolunda gitmesini dilerim.sevgiler.a.e.o.

Hayırlı ramazanlar dilerim canım.

Bir Cevap Yazın

Ağustos 2008
P S Ç P C C P
« Tem   Eyl »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,874 hits
