Makhina’s Blog

köy gezintim

Posted on: Ağustos 25, 2008

selam arkadaşlarım hafta sonu köydeydim meyvaların sebzelerin tam toplanma zamanıydı bende bu güzellikleri sizinle paylaşmak istedim.arkadaşlar böyle resimleri yayınlarken içim kaldı bende yayınlayımda sizlerde bu güzellikleri görün istedim🙂
köyümüz Konya doğanhisar başköy

tulumbadan su çeken oğlum

yosunlu gölümüz ama resimde çok güzel çıkmış

çoğumuzun pazardan 5-6 milyona aldığı böğürtlen …köyde heryerde taş toprak böğürtlen ve tatlı kabaklarımız her ne kadar su yok kuraklık var da deseler gördüğünüz gibi şimdi bile çok güzel

kavun

erik,armut ve elma ağaçlarımız


10 Yanıt to "köy gezintim"

Ne kadar güzel yerlermiş, keşke bende görebilseydim oraları. Meyve ağaçlarının arasında gezinmek ne kadar güzel olurdu.

ayyyy süper yaaa ben çok seviyorum böyle yerleri.
ne kadarda güzel imrendim çokkkk böğürtlenden alayım biraz bari:))

merhaba canım harika kareler yakalamışsın ellerine sağlık kendi adıma söylemiş olayım böyle yerleri çok seviyorum doğayla iç ice bilgisayarımı bir türlü rayına oturtamadım virüs olayından sonra şimdide fotoğraf makinasından resimleri aktaramıyorum kızımın tayini tekirdağ saraya oldu babayla erzurum tekirdağ atama işlemlerini yapmaya gitdiler gelince birde kızım yapsın bakalım iyi akşamlar

s.a.
hayırlı geceler bi tanem.o armutlar ve böğürtlenler burada olsaydı da gece demeden yeseydim.armut hastası olunca….
maşallah delikanlı büyümüş.önce blogunda ki resimde daha küçüktü sanki.sevgiler canım.a.e.o.

ablacım çok güzel yerlermiş ya anlatıyordun ama görünce daha iyi anladım güzel olduğunu meyveler bir harika öptüm seni ve çocukları sevgiler…

s.a.
hayırlı akşamlar canım.nasılsın bi tanem.sadoş başımda bekliyor bilgisayar için.kal sağlıcakla.a.e.o.

s.a.
hayırlı akşamlar canım.nasılsın bi tanem.sadoş başımda bekliyor bilgisayar için.kal sağlıcakla.a.e.o.

img48/833/kandil06picdg2.jpg

Farkında olmayabilirsin ama %100 doğru:

1. Bu dünyada uğrunda ölebileceğin en az iki kişi vardır.
2. En azından 15 kişi öyle ya da böyle seni seviyordur.
3. Herhangi birinin senden nefret edebilmesinin tek sebebei, aslında
sadece senin gibi olmak istemesidir.
4. Senden gelecek bir gülümseme bazılarına mutluluk getirebilir, o
senden hoşlanmasa bile.
5. Her gece, birisi uykuya dalmadan önce seni düşünüyor.
6. Birisi için dünyalara bedelsin.
7. Çok özel ve teksin.
8. Varlığını bile bilmediğin biri seni seviyor.
9. Hayatındaki en büyük hatayı yaptığın zamanda bile, ondan hayırlı
birşey çıkar.
10. Ne zaman dünya sana sırtını dönmüş gibi hissedersen, dön ve bir daha bak.
11. Her zaman aldığın iltifatları hatırla. Kaba sözlerin hepsini unut.

Eğer sevgi dolu bir arkadaşsan bunu herkese gönder, sana gönderen de dahil.

Eğer geri alırsan demek ki gerçekten seviliyorsun. .

Ve hep hatırla….

İyi arkadaşlar yıldızlar gibidir, onları her zaman göremeyebilirsin
ama orada olduklarını bilirsin.

‘Bir dosttan tek bir gül ve güzel bir sözü ben onunlayken almayı,

öldükten sonraki bir kamyon dolusu çiçeğe tercih ederim.’

HER ZAMAN YANIMDA OLMASINI İSTEDİĞİM İNSANLARA

slm canım ne güzel köyün..afiyet olsun .ben memlekette gezme imkanım olmadı bu sene..neuse sağlık olsun hevesimiz seneye kaldı:)kolay gelsin

http://dunbugunyarn.blogspot.com/

Hayırlı ramazanlar dilemeye gelmiştim… Ama fotoğraflara bakıp bakıp gözlerimi kapattım hayaller kurdum, koparmaya kıyılmayacak kadar güzeller. Hayırlı ramazanlar bol bereketli sofralar….sevgiler….

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Ağustos 2008
P S Ç P C C P
« Tem   Eyl »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Popüler Yazılar

Blog Stats

  • 185,696 hits
%d blogcu bunu beğendi: