Makhina’s Blog

>şark odaları için yastık dolaması

Posted on: Ağustos 11, 2008

> Selam arkadaşlar Konya’da çok yaygın olan şark odalarında kullanılan hasır yastıkların örtüsü olan yastık dolaması bu model annemin çeyizinden tam 38 senelik hala yepyeni duruyor o zamanlar alpaka kumaş nerdeee annemde ipek çarşafa sarmış danteli …
önümüzdeki bir kaç gün ziyaretlerim aksarsa beni maruz görün kızkardeşimin nakış ve dikiş işleri var bir kaç gün onlarla uğraşacağım.hepinize hayırlı huzurlu bereketli bir hafta dilerim.

7 Yanıt to ">şark odaları için yastık dolaması"

>ah ablacım eskiler çok güzel , halamın ellerine sağlık güle güle kullansın sevgiler…

>Çok güzelmiş. Eskiler çok değerli oluyor. El işi göz nuru olunca daha da değerli oluyor, annelerimizin çeyizlerinden çıkınca bizim için çok kıymetli oluyor. Sevgiyle kal canım.

>Teşekkür ederim canım.

>selam canım tatilden döndüm .kışlıkları hazırladım oturdum pc başına…sevgiler bırakıyorum.danteller harika…

>HELLO MAKHINA !!!!

>SEVGİLİ ARKADAŞIM ;GECEN SENE SEVGİLİ NASİBİM ARKADAŞIMIZIN BAŞLATTIĞI “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2” Nİ BU SENEDE DEVAM ETTİYORUZ 1-7 EYLÜL TARİHLERİNDE http://birdemliksohbet.blogspot.com 8-14 EYLÜL TARİHLERİNDE SEVGİLİ SELMA ABLAM (http://selmahlc.blogcu.com ) ADRESİNDE VE KALAN 15 GÜNLÜK DİLİMDE İSE SEVGİLİ NASİBİM ABLAM (http://porselendemlik.com ) ADRESİNDE YAPILACAKTIR KATILIMIZI BEKLİYORUM HAYIRLI BİR RAMAZAN GECİRMENİZ DİLEGİYLE …BİRDEMLİKSOHBET SEVİL……………………………………………………………………………………………………………SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;14.08.2008–14.09.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE “EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2” BAŞLIĞINI YAZARAK BANA MAİL ATMANIZI (birdemliksohbet@hotmail.com) VE 16 ,09,2008 TARİHİNDE SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI RİCA EDİYORUM.BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUMZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE……SEVİL

>Merhaba canım, şablonunu değiştirmişsin hayırlı olsun çok güzel olmuş. Ben hala öğrenemedim değişik şablonları ayarlamayı, hayırlı akşamlar dilerim.

Bir Cevap Yazın

Ağustos 2008
P S Ç P C C P
« Tem   Eyl »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,874 hits
