Makhina’s Blog

dantel bohça

Posted on: Temmuz 31, 2008

dikimi,pikosu bana ait bir bohça kenarı yaklaşık 2 ay sonra kızkardeşim evleniyor,tüm dikişleri bende, dikip dikip yayınlayım bari dedim :))evde ki parça dantelden böyle bir bohça yaptım nasıl olmuş sizce ?dantelin yakın görünümü için tıklayınız

10 Yanıt to "dantel bohça"

Merhaba canım

Bohça çok güzel olmuş. Dantel yapmasını bilseydim, aynı örnekten ben de yapardım.

becerikli ablam benim maşallah ellerine sağlık çok güzel olmuş güle güle kullansın inş.kardeşin :))

S.A.
HAYIRLI AKŞAMLAR BACILARIN Bİ TANESİ.SEN Bİ TANESİN.RABBİM NAZARLARDAN SAKLASIN BECERİKLİ BACIM BENİM.KARDEŞİN DE ÇOK ŞANSLI SENİN GİBİ BİR ABLASI OLDUĞU İÇİN.İNŞALLAH GÜZEL GÜNLERDE KULLANIR.KAL SAĞLICAKLA……

Nice work!
Congratulations!

s.a.
hayırlı geceler canım.gece ziyaretindeyim.şimdiden cuman mübarek olsun.a.e.o.

s.a.
hayırlı geceler canım.hafta sonunda güzellikler seninle olsun.a.e.o.

S.A.
GÜZEL BİR CUMARTESİ SENİN OLSUN CANISI.BUGÜN ÇOCUKLARDAN FIRSAT BULUNCA HEMEN ZİYARETİNE GELDİM.HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN CANIM.SEVGİLER.A.E.O.

s.a.
hayırlı geceler canım.yeni haftada huzur ve mutluluk seninle olsun.dün gezerken negatif.com da senin resimleride gördüm.çok güzellerdi.emeklerine sağlık.

Hayırlı haftalar dilerim arkadaşım.

ablası yaparda kötü olurmu,çok sevindim kardeşin için allah ömür boyu mutluluklar versin,eline sağlık çok güzel olmuş,gülle günlerde kullansın kardeşin.

Bir Cevap Yazın

Temmuz 2008
P S Ç P C C P
« Haz   Ağu »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Popüler Yazılar

Blog Stats

  • 185,696 hits
