Makhina’s Blog

Motifli masa örtüsü

Posted on: Temmuz 17, 2008


motiflerden oluşan kolay masa örtüsü vitrin veya sehpa olarak da kullanılabilecek bir motif begenilerinize sunulur🙂

6 Yanıt to "Motifli masa örtüsü"

Who says NO?

business loan

Hayırlı Akşamlar Sağlıklı Neşeli ve Bereketli Güzel Bir Gece geçirmenizi Dilerim.
İnsan Tatilde Olunca eline PC dahi almak istemiyor ama siz değerli kardeşlerime dostlarıma arkadaşlarıma arada sırada da olsa birer şiir göndereyim dedim kendi kendime.Sevgiyle Saygıyla vede Sağlıkla Mutlu Esen Kalaın Allaha Emanet olun.Saygılarımla

SEVGİLERDE

Sevgileri yarınlara bıraktınız,
Çekingen tutuk saygılı
Bütün yakınlarınız sizi yanlış tanıdı;
Bitmeyen işler yüzünden
( Siz böyle olsun istemezdiniz )
Bir bakış bile yeterken anlatmaya herşeyi
Kalbinizi dolduran duygular kalbinizde kaldı
Siz geniş zamanlar umuyordunuz
Çirkindi dar vakitte bir sevgiyi söylemek
Yılların telaşlarda bu kadar çabuk geçeceği,
aklınıza gelmezdi.
Gizli bahçenizde açan çiçekler vardı
Gecelerde ve yalnız
Verneye az buldunuz yahut
Vakit olmadı.

Alıntı:Behçet NECATİGİL
http://www.edebiyatogretmeni.net/sevgilerde.htm

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

Sayın Makhina Rumuzlu Kardeşim.
Benim kendi web sitem var onun üzerinden Blog sayfası actım daha önceleri Free olarak Blogcu ve blogspotta da sayfalarım vardı ama malum oralar kısıtlı tam bir özgürlük yok bu nedenle kendi web sitem uzerinden blog oluşturdum ama sizlerde web sitesi acabilir ve blog oluşturabilirsiniz mesela aşağıda ki adrese giriniz oradan inceleme yaparak size uygun paketler satın alabilir ve istediğiniz gibi duzenler web sitesi acar blog oluşturabilir kendi adınıza email acabilirve dostlarınızada verebilirsiniz
http://www.dinamo.net.tr adresinden hosting paketlerini inceleyebilirsiniz. görüşmek dileğiyle sevgi ve saygılarımla

Mersin/Erdemli Selam Olsun Hayırlı Günler Sağlıklı Neşeli ve Bereketli Güzel Bir Hafta Sonu Tatili geçirmenizi Dilerim.Sevgiyle Saygıyla vede Sağlıkla Mutlu Kalın Allaha Emanet Olun.
İnsan Tatilde Olunca eline PC dahi almak istemiyor ama siz değerli kardeşlerime dostlarıma arkadaşlarıma arada sırada da olsa birer şiir göndereyim dedim kendi kendime.

TATİL ve SEN

Saymakla bitmedi sene, ay, gün ve an
Sonrası meçhul ayrılırken limandan
Bir acayip gürültü ve son süratle
Rüzgara karşı tırmanırken göklere
Ufuklar karanlık serinlerken akşam
Kutup manzara kuşbakışı uçaktan
İniş ani geldi mürettebat sakin
Kayboldum içinde değişen saatin
Sonunda geldi o beklediğim zaman
Nihayet kavuşturdu beni yaradan

Gerçek karşımda uyanırken rüyadan
Tanıdım seni geçmiş hoş hatırandan
Yağmurun özlemiyle sakindi çevre
Gün yüzünün etrafında çerçeve
Sünger gibi çekerken tenin güneşi
Kulaklarında nağme denizin sesi
Bazen sıcak hava oldun bazen rüzgar
Eylül sonunda dökülürken yapraklar
Ve geldiğin yerlere dönme özlemi
Yaz hülyasında hayal ederken seni
Bırak gençliğin geri gelsin sahilden
Her saniyesi ömre bedel tatilden.

Alıntı:Zihni Özselman Kanada – 24.08.2007
http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=38061

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

Arkadaşlar Yorum ekleme bölümünden Yorum Gönderilemiyor Bütün blogcularda aynı sorun var blogcu.com'a Bildirdim haberiniz olsun şiir gönderemedim bu nedenle kusuruma bakmayın

Dostluk gözyaşı değilki akıp gitsin. Mevsim değilki zamanla bitsin. Heves değil ki gelip geçsin . Dostluk Sonsuzluktur. Emin olki sonsuzsun. Hayırlı akşamlar arkadaşım.

canım diğer tarafa uzun bi yorum yazdım ama doğrulama kodunu vermediği için yollıyamadım nasılsın bitanem canım sıkkın ya benim sayfaya yazdığım yazıyı hatırlıyonmu örneklerimi çalmıştı hani kadının arkadaşı hekırmış benim sayfayı bloke etti bütün başlıklarımda o çıkıyo anlaştık gerçi düzelticem dedi ama 1 haftadır bekliyom hiç cevap yok olmazsa yine sayfayı taşıyıcam bir iki gün daha bekliyipte bakalım nolıcak canım sıkılıyo işte kimseye gittiğim yok can kendine iyi bak sevgiler bitanem
nurunhobileri
ayşenur

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Temmuz 2008
P S Ç P C C P
« Haz   Ağu »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Popüler Yazılar

Blog Stats

  • 185,696 hits
%d blogcu bunu beğendi: