Makhina’s Blog

>iğne oyası havlu kenarı

Posted on: Mayıs 29, 2008

>

yaz geldi örgüler ipler şimdilik dolaplarda:)bir çoğunuz da benim gibi bahar temizliği ile uğraşıyor,sözün özü elimdeki yarım işleri bitirip yayınlayamıyorum,ben de elimdeki havluları yayınlayayım dedim…
polyester iple yapılmış iğne oyası havlu tabi ki ben yapmadım :))kardeşime ait…

2 Yanıt to ">iğne oyası havlu kenarı"

>arkadaşım havlu kenarı çok güzelmiş.yapanın ellerine sağlık.sevgiler

>merhaba,nasılsın?havlu kenarı çok,iyi pazarlar sana.

Bir Cevap Yazın

Mayıs 2008
P S Ç P C C P
« Nis   Haz »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Popüler Yazılar

Blog Stats

  • 185,696 hits
