Makhina’s Blog

>dantel oda takımı

Posted on: Mayıs 20, 2008

>

polyester iple örülmüş yuvarlak dantel oda takımı;bu ipleri seviyorum ben ütü istemiyor diye,dün bir püf noktasını daha ögrendim bu iple birşey ördüğünüz zaman yıkamadan tersten ütülemeniz gerekiyormuş,ütü parlaklığı olmaması için tersten ütülemek gerekiyormuş,benim gibi bilmeyen varsa haberi olsun istedim:)) yapımı kolay şık bir duruşu var.malum yaz geliyor kimse örgü örmek istemiyor(ben hariç:))vakit bulsam öreceğim kışa hazırlık olsun diye ama vakit yok
modelin büyük parçası için tıklayınız.

1 Response to ">dantel oda takımı"

>merhabalar,çok güzel bir örnek ama baya karışık gibi ama çok güzel gerçekten eline sağlık.

Bir Cevap Yazın

Mayıs 2008
P S Ç P C C P
« Nis   Haz »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Popüler Yazılar

Blog Stats

  • 185,696 hits
