Makhina’s Blog

şömentable(masa örtüsü)

Posted on: Mart 16, 2008

bu modelde kızkardeşimin komşusuna ait çoğumuzun bildiği basit bir model motifler farklı birleşince şık olmuş bana da sizlerle paylaşmak düştü

3 Yanıt to "şömentable(masa örtüsü)"

Bismi Allahu Alrahman Alrahim
Canim benim benim blogum hosgeldiniz
Cooooooooook Teskkur ederim sen blogum zeyrat yaptin

Asalamu Alykum Makhina
sorry my Turksh is very bad so but i want to thank you for your visiting my blog you wellcome any time
thank you
Optum >0)))

Merhaba arkadaşım,ne kadar güzel ve şık bir örtü,izninle kaydediyorum,sana iyi haftalar,ziyaretime geldiğin ve yorum bıraktığın için çok teşekkür ederim.

ne hoş şıkır şıkır..kim ne derse desin dantelin modası geçmezzzz:))

Bir Cevap Yazın

Mart 2008
P S Ç P C C P
« Şub   Nis »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 196,550 hits
