Makhina’s Blog

>YUXEL TEYZEMİZDEN ÇOOK ŞIK BİR ELBİSE:))

Posted on: Şubat 23, 2008

>

Kız kısmetiyle gelir derler ya Maaşallah bizim ki de öyle,sevgili iyilik meleğim yuxel kızıma çok cici bir elbise göndermiş sağolsun,beni çok duygulandırdı çok mutlu etti o kadar da güzel örmüş ki hazır zannedersiniz(gerçi söylememe gerek yok onun örgülerini hepimiz biliyoruz,bu yüzden zaman zaman nazarlara gelip ufak kazalar atlattığı bile oluyor,blogların derya ablası:))herkes onu derya baykal sanıyor benim bile acaba mı dediğim oluyor hani:)))Benim için yuxelciğimin dostluğu çok önemli özel günlerimi bilir,bir sıkıntımda hemen yardımcı olur onun için adı iyilik meleği seni çok seviyoruz yuxel teyzeee:))ve çok çok teşekkür ediyoruz…sarı sarı da benim kara kızıma yakışmış ama değil mi:))hem yuxelciğime hem kızıma Maaşallah

4 Yanıt to ">YUXEL TEYZEMİZDEN ÇOOK ŞIK BİR ELBİSE:))"

>Allah bagislasin,masallah cok seker.Allah nazarlardan saklasin.Elbisesi de cok güzel olmus,Yüxel teyzesinin ellerine saglik.

>s.a.hayırlı geceler arkadaşım.arkadaşımızı da kızını daRabbim nazarlardan saklasın.miniği kocaman öptüm.bizimki yanında kocaman duruyor.sevgiyle kal canım.elifhülya

>canıım ne tatlı şey miş öyle.inan bebek sevmeyi özledim.ailede hiç bebek kalmadı hepsi büyüdü.inşallah seninkiyle idare edicez.allah bağışlasın.allah nazarlardan kötülüklerden korusun.güle güle büyüt.sarı elbisesi de pekbi yakışmış.ayrıca ziyaretinne çok sevindim.byby

>Yüksel teysenin ellerine sağlık ,çok cici olmuş !Geçmiş doğumgününüde kutlarım sevgiler…

Bir Cevap Yazın

Şubat 2008
P S Ç P C C P
« Oca   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 185,784 hits
