Makhina’s Blog

>BEBEK YELEĞİ ve DOĞUM GÜNÜM

Posted on: Şubat 21, 2008

>

bu yeleği de kayınvalidem kızım için örmüş,
Bugün benim doğum günüm bir yaş daha yaşlanıyorum ama hiç şikayetim yok ben yaşlanmayı sevdim:))dönüp baktığım zaman iyi bir eş,sağlıklı iki çocuk(çok şükür Rabbime)sahibiyim gençlikte olmuyor ki bunlar:))yüzümdeki minik kırışıklıkları,saçımdaki iki beyaz telimi seviyorum.her yaşın ayrı bir tadı var,ben yaşlandıkça olgunlaşmayı sevdim,sözün özü ben yeni yaşımı sevdim….

3 Yanıt to ">BEBEK YELEĞİ ve DOĞUM GÜNÜM"

>canım benim nice nice yaşlar yaşayasın emi..ailenle kuzucuklarınla beraber..RABBİM sanada uzun ömürler verip toruncuklarını görmeyide nasip etsin ağız tadınla inşaAllah..dediğin gibi insan yaşlandıkça olgunlaşıp yaşamın ve hayatın dahası ailenin kıymetini anlıyor..olgunlaşıyor sevgisi kat kat artıyor..nice yıllara sanaaaaa…

>selam ablacım doğum günün kutlu olsun

>doğum günün kutlu olsun.nice mutlu yllara sevdiklerinle beraber.insan ömrünü mtlu geçirdikten sonra yüzdeki kırışıklık saçtaki beyazlar mutluluk veriyor insana.çünkü hayatının boşa gitmedğini biliyosun çünkü.neyse çok uzattım sıkmayayım.nice yıllara.

Bir Cevap Yazın

Şubat 2008
P S Ç P C C P
« Oca   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Popüler Yazılar

Blog Stats

  • 185,696 hits
