Makhina’s Blog

>nişastalı kurabiye

Posted on: Şubat 9, 2008

> porselen çay demlik etkinliği 13 ev sahibesi sevgili arkadaşım nefis lezzetlerin adresi http://hunerlieller.net daveti üzerine bende nişastalı kurabiye veya benim koyduğum isimle beyaz rüya:)) ile katılıyorum kendisine kolay gelsin.
malzemeler:)1 su bardağı pudra şekeri,1 su bardağı mısır veya buğday nişastası,1 çay bardağı sıvıyağ,1 paket margarin,1 yumurta,1 pk.kabartma tozu,1 pk.vanilya aldığı kadar un…
yapımı tüm malzemeleri karıştırıp hamur yapıyoruz ve dilediğimiz şekli veriyoruz ben rulo yapıp çatal batırıp verev kestim,175 derecelik ısıtılmış fırında pişirip pudra şekeri serptim,afiyet olsun…

Bir Cevap Yazın

Şubat 2008
P S Ç P C C P
« Oca   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

Arşivler

En Fazla Tıklananlar

Blog Stats

  • 196,550 hits
